onsdag 1. januar 2014

Årskavalkade 2013

Januar:
 
 
Jeg pusser opp både denne rokokkostolen og et gammelt nattbord- samt at vi får et nytt spisebord i hus.
 
Februar:

 
Vi arrangerer og holder et bloggtreff i Mosjøen, et vellykket og kjempetrivelig treff! Det gledes til mange fler!
 
Mars:

 
Nysofaen kommer i hus.. og Ektorpen "degraderes" til loftstua!
Påskekoz med familien på hytta.
 
April:

 
Pusser opp gammelkommoden som jeg hadde på pikerommet mitt- nå har Kine Nathalie overtatt og fått den på sitt rom.
 
Mai:

 
Fixer og steller i hus og hage- beiser plattene og trappene ute. Vasker vinduene utvendig.
 
Juni:

 
I familiepark med familien. Uteområdet står i fokus- maling av rekkverk, blomster og pynt.
Nytt bloggtreff, denne gang på Mo i Rana- herlige mennesker og herlige hus.. Masse inspirasjon!!
 
Juli:

 
Sommer, Sol og fortsatt uteområdet i fokus.. Sommerferien tar til og vi drar til Sverige på etterlengtet familieferie ♥
 
August:

 
Litt av denne mnd. har gått til ferie.
Har ellers småpjusket i huset- malt denne blomterpotta beige øverst (var grå).. passet da bedre inn i Englehvithuset.
 
September:

 
Jeg kjøper meg en eldgammel kommode og et eldgammelt hjørneskap jeg pusser opp.
 
Oktober:

 
Jeg maler fondveggen, vasker og ordner gjesterommet.
 
November:

 
Jeg vasker rundt huset- flytter litt om- mottar de nye armlenene til sofaen min. Lager adventskalender til jenta, tar julekortbilder- samt gjør alle andre juleforberedelsene.
 
Desember:

 
Jeg kjører til Micma på Mo i Rana og henter de etterlengtede lenestolene mine. Glede!!
 
 
Ja, da var bloggåret 2013 gått! Ønsker alle et riktig så godt 2014. Håper jeg klarer å innfri med mange inspirerende innlegg!
Godt nytt år og god natt ♥
 
 

3 kommentarer:

  1. Koselig med tilbakeblikk..

    Godt nytt år til deg og dine,
    Klem fra Jatte ♥

    SvarSlett
  2. Så fine bilder:) Ønsker Dere en magisk 2014:) Klem Davina

    SvarSlett
  3. Mange fine bilder :) godt å se tilbake på hva man har gjort :)

    SvarSlett