tirsdag 6. mars 2018

Desenio - Plakater


Tenk at hytta vår ferdig innvendig. En stor egeninnsats er lagt ned, så det kjennes da extra deilig og endelig være i mål. Her har mannen snekret og jeg og mamma beiset og malt. Vi har nå brukt et halvt år, hver helg på jobben- men kun en pause i desember og jula. Kjentes ekstra deilig og kunne begynne innredningen, det er jo det som er gøy♥

I den forbindelse har jeg mottatt en del plakater fra Desenio.



Bland annet har jeg mine favoritter Forest deer B&W og White Owl på en sentral plass på stua. Disse er så vakre! Du finner dem inne hos Desenio.


Har også noen i andre stua, som jeg forbinder med skog og fjellhyttemotiv, en kongle, en fjær og en løvetann.


Nå kan DU også sikre deg noen av dine favoritter:
Koden ENGLEHVITT gir 25% rabatt hos Desenio fra i dag 6-8 Mars!
(Koden gjelder ikke for handpicked, Collaboration posters eller rammer).


Kongle, Løvetann og fjær.
 


Sikret meg også noen plakater for å ha hjemme, da i en litt annen "kategori", litt mer trendy og "in". Inne hos Desenio finner man alt man vil ha og mer til- til hytta, stua, barnerommet osv.

Gå inn på f.eks disse to linkene og se


Jimmy Shoo stilett
Blush
Lipstick
Your story plakat

Alle finnes i mange forskjellige størrelser.



Siluettplakat


Lykke til med valget♥


42 kommentarer:

  1. It s a very useful page. Thank you. a765920a1366d7d6fe79fff7ac6e0940
    agacoren
    saricam
    gumushane
    golmarmara
    atasehir
    golova
    nallihan
    guzelbahce
    sisli

    SvarSlett
  2. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. d750f2e6fc93b1da9bebc1c4dcffc571
    numara onay
    sms onay
    website kurma

    SvarSlett
  3. Thank you for your explanation, very good content. 2b71dab4eb25dea60e731c1d7d612f3f
    define dedektörü

    SvarSlett
  4. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    L7T

    SvarSlett