onsdag 25. november 2015

 
Enda et bilde av "nystua" mi Helt forelsket i denne delen av huset.. Nå gleder jeg meg bare til jeg får varene jeg har bestilt fra Elegantehjem, slik at jeg også får noe opp på veggene.
Har bestilt et stort mosaikkspeil formet som et hjerteEn stor klokke og et vakkert veggord i sølv og hvit. Blir så spennende endelig få noe opp etter så lang tid uten..
Elegantehjem finner du både på facebook og på Instagram- kommer visstnok en nettside også etter hvert.. De har utrolig mye fint!!
 
På midten rett frem skal forresten juletreet stå. For første gang skal vi feire julaften hjemme- følte vi ønsket å gjøre noe annerledes nå som pappa ikke er her med oss lenger. så da blir det samling av familie her hos oss. Det blir spennende! Blir gøy å få pynta skikkelig her hjemme

 
Har også hatt bursdag siden siste innlegg- fikk en herlig bukett roser fra mine kjære
Kaka sto jeg for selv!

 
Tenner ofte lys om kveldene og har litt tid for ettertanke.. tenker da på livet og alle jeg er så glad i..
♥Jeg er heldig♥
Savnet etter Pappa er stOOrt!
Neste mnd. er det 1/2 år siden han måtte gi tapt mot kreften.. Tiden har gått fort..
Legger ved et dikt skrevet av Lillian Aarberg;
 
 
Savnet
Jeg står ved ett veiskille en vanskelig vei, for hvordan skal jeg klare meg uten deg?
Savnet av deg er så utrolig stort, når du da brått gikk bort. Du tok med deg en stor del av meg, når du faktisk dro fra meg. Sorgen er utrolig stor, nå som du i himmelen bor. Men jeg vet at du følger med meg langt i det fjerne, nå som du er blitt en utrolig vakker stjerne.
 
♥♥♥
 

2 kommentarer:

  1. Hei Jeanette,

    Veldig fin stue!

    Du skrev en kommentar for en tid tilbake at du hadde bestilt en lampe fra www.migeea.com noe jeg også tenkte på. Hvordan var erfaringene med dem? Fikk du det du bestilte til den prisen de sa?

    Syns det er for billig til å være sant....

    Hilsen,
    Sondre

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen Sondre.
      Jeg har bare gode erfaringer med Migeea. Det er en stund siden jeg benyttet meg av dem, men kan ikke huske det var noen problemer der nei. Fikk alt som avtalt.
      Siste årene har jeg benyttet meg av Designbelysning.

      Mvh
      Jeanette

      Slett