torsdag 2. januar 2014

Holde varmen og kle seg fin

 
 
Jeg har etter mange mnd. med `om og men` endelig valgt meg en vinterjakke.. Jeg har sett i flere byer i butikker- på alle nettsteder jeg kunne komme på, men aldri blitt klok på hva jeg egentlig ville ha og ikke ha.. Det eneste jeg har fått beskjed av fra min mann var at jeg IKKE fikk velge svart denne gangen.. Til slutt fant jeg denne- den er forholdsvis lang- ikke noe dilldall i midjen som må knytes eller kneppes sammen- åsså varm.. Så nå kan kulden komme.. har ikke sett så veldig mye til den enda- men den dukker nok opp..
 
Som tilbehør har jeg bestilt meg dette skjerfet som jeg fant på nett.. Tror dette blir veldig bra sammen. Skjerfet heter Dixie og er bestilt fra nettbutikken CarrieAlong.

De har veldig mange fine skjerf, jeg er glad i stjerner så her inne var utvalg både med store og små av den sorten, samt i forskjellige andre farger selvsagt.



 
Å for et utvalg av vesker de har... DÅÅÅN...
Var litt av hvert jeg så det likt med her.. Bl.a. en stor armyfarget med sorte stjerner, en flaggveske, en helt nøytral brun skulderveske som jeg godt kunne tenkt meg til hverdagsbruk til den nye blå jakken min. En bling, bling veske til venninefesten- og en til de litt penere anledningene -på siste bildet ser dere den utrulige stilige selskapsvesken i skinn, snake brown..  





 
Du finner disse og mange, mange fler alternativ både av vesker, lommebøker, skjerf, ryggsekker, kofferter og annet accessories HER.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar