torsdag 23. februar 2017

Sofa og Spisestuestoler


Hei Bloggen. Jeg har siden sist- endelig fått meg nye, ordentlige spisestuestoler. Jeg har spart opp litt, samt at vi fikk litt penger i julegave til formålet- så nå endelig er de her ♥ Raskeste og mest smertefrie bestillinge og leveringen `ever`. Bestilt Torsdag og ankom mandag. Kan mer en gjerne anbefale Søstrene Pettersen AS i Brønnøysund ♥
Jeg skal sette ringer bak på stolene- det synes hvertfall jeg er så fint! 
Jeg har kun hatt Ikeastoler og bruktstoler før- noe som selvsagt funket fint det også- men nå var det min tur til å få nye!


Pusen liker seg så godt oppå det ene stuebordet.. sukk.. har gitt opp å koste ham ned derfra! Er sikkert varmt og godt oppå den tykke treplata. Jaja, han får være `bordpynt` her i ny og ne- vi sitter mest i TV-kroken i andre enden uansett. TV`n kan skimtes i vinduet på bildet under. Vi har 2 sofaer mot hverandre der også- å rart med det, så "krangler" vi om hvem som skal sitte i den ene.. begge liker den ene siden best. Vanedyr.no


Sofaene mine i tilbygget får jeg mye spørsmål og skryt av ♥ Å det skjønner jeg- de er utrolig vakre, lettstelte og har en eksklusiv look- selv om de har en helt overkommelig og mennesklig pris ♥
Under bildet kan dere klikke dere inn til herlige Thomas Hill Interiør og bestille likedan, eller evt. noe annet som faller i smak! 


https://thomas-hill.no/?tha=37

4 kommentarer:

  1. Så nydelig og gjennomført. Og pusen er så søt!

    SvarSlett
  2. Dette hadde jeg sansen for.. utrolig stiliig, som tatt ut ifra ei hige fasihon magasin .. ;-)

    mvh
    Ronny
    www.LEDonline.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ;) Snilt ;)
      Ha en fin dag!
      Mvh
      Jeanette

      Slett