lørdag 8. mai 2010

Give Away


Jeg lovet for en tid tilbake en Give Away inne hos meg! Både for å feire mine 30.000 besøkende, (som nå er blitt til over 33.000 :)) og for å feire mitt innlegg nr. 200 ;)
Jeg har nå samlet sammen noen premier: En hvit hekletduk 35x50, et hjerte fra SIA og en sandkakeform med vaniljeduftelys. Så jeg håper gaven faller i smak og mange ønsker og delta:) Trekning vil bli 1 Juni.

1 lodd: Legg igjen en kommentar
2 lodd: Link til Give Awayen på siden din (bruk øverste bilde)
3 lodd: Legg deg til som følger av bloggen min.

Skriv inn hvor mange lodd dere tar, så blir det lettere for meg under trekningen.

Anonyme lesere/lesere uten blogg er også hjertelig velkommen til og delta, husk da og føre på navn og e-post adresse.

Lykke til.

102 kommentarer:

  1. Så flotte premier! Jeg blir veldig gjerne med i trekningen og tar to lodd;)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    Klem, Marte

    SvarSlett
  2. åååå fiiiin, tar gjerne ett lodd jeg tuusen takk :o)

    SvarSlett
  3. Vil gjerne være med på trekning, selv om jeg ikke har blogg. Så da tar jeg 1lodd.

    karinhalvorsen@hotmail.com

    SvarSlett
  4. kjempefine premier, jeg tr gjerne et lodd. gratulerer så masse med så mange besøkende. klem

    SvarSlett
  5. Å, så fine premier!


    Jeg blir veldig gjerne med.
    Linker til deg og følger deg fra før ;)

    SvarSlett
  6. Hei på deg:) Gratulerer med fine tall:) Tar to lodd, følger og kommentar..
    Hilsen meg:)

    SvarSlett
  7. Klart man vil vinne!

    2 lodd på meg, siden jeg allerede følger den fine bloggen din! ^^

    SvarSlett
  8. Flott premie! Jeg deltar gjerne!! :)
    Håper forresten våren kommer snart til dere også, hørte at det snødde i dag... :/

    Klem, Mette
    (tror du har min e-post adresse hvis jeg skulle være så heldig å vinne....?)

    SvarSlett
  9. Hei hei !!
    Så utrolig koselig med sååå mange besøkende!!
    Tar gjerne med meg ett lodd ;))

    Ha ei fin helg !!
    Hilsen Maren.

    SvarSlett
  10. Hei Jeanette...
    Så koselig med give away. Jeg blir gjerne med og håååååper jeg vinner den utrolig flotte premien... Elsket det hjerte =)))
    3 Lodd på meg.
    Ha en fin kveld og ikke minst en fin dag i morgen..
    KLem

    SvarSlett
  11. Så herlig blogg!

    Jeg er gjerne med og har linket og lagt meg som følger :)

    Tar 3 lodd



    Tove

    SvarSlett
  12. Trodde jeg fulgte bloggen din fra før jeg, men hadde deg kun i blogglisten min. Nå har jeg lagt meg til som følger, og tar gjerne 3 lodd. ♥

    Ønsker deg en nydelig helg videre ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  13. flott gave
    tar ett lodd jeg.
    ha en fin dag
    i kragerø er det sommer nå!
    det er deilig.
    anita

    SvarSlett
  14. Gratulerer med så mange besøkende!
    Nydelige premier har du funnet, så jeg tar 3 lodd hos deg.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  15. Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd.

    Grattis med 33 000 besøk og 200 innlegg. Vel jobba.

    KLEM

    SvarSlett
  16. Jeg er med! Ett lodd til meg ;)

    SvarSlett
  17. Hanne Margrete9. mai 2010 kl. 18:00

    Jeg blir gjerne med i trekningen om den nydelige premien! 2 lodd for jeg er allerede følger:)

    hanne-monge@hotmail.com

    SvarSlett
  18. God aften :)

    Koselig med hekleduker, de er så nydelige :)
    Gratulerer med over 33.000 besøkende, det er jammen ikke verst :)

    Vil gjerne være med på giveawayen din, og tar med meg 3 lodd.

    Ønsker deg ei flott ny uke :)

    Klem Linnie ♥

    SvarSlett
  19. Hej!

    Jag hoppas att jag får vara med i utlottningen, även om jag inte bor i Norge?!
    En mycket vacker blogg som jag gärna lägger till mig som följare, eftersom det är exakt denna stilen jag själv älskar!

    Jag länkar gärna från min sida och hoppas att jag får vara med och tävla!

    Ha en fortsatt härlig måndag!
    Kram ia

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne bli med, og tar 2 lodd.

    SvarSlett
  21. Hei!

    Jeg vil gjerne være med på giveaway :)
    blir 1 lodd på meg da..

    SvarSlett
  22. Give away er artig:) jeg slenger meg med og tar 3 lodd:)

    ha en fin dag:)
    klem

    SvarSlett
  23. so sweet! Love your giveaway and your blog, full of inspiration! Thank you

    SvarSlett
  24. jeg vil gjerne være med:) Og linker til give awayen din, også er jeg allerde følger;)

    Ha en fortsatt fin fin dag og gratulerer med over 30 000 besøk og 200 innlegg, kjempebra:) Og veldig forståelig for du har en kjempefin blogg.

    SvarSlett
  25. Heisan du. For en søt premie. Jeg vil veldig gjerne være med på trekkningen og tar ett lodd.
    :) Susanne

    SvarSlett
  26. Tillykke med de mange læsere. :o)

    Jeg vil mægtig gerne deltage i kampen om de skønne gaver - jeg skriver mig for 2 lodder.

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye! Jeg blir gjerne med på trekningen, med 3 lodd :)

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  28. Hei, gratulerer med så mange besøkende :-) Blir gjerne med og tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  29. Gratulerer med så mange på siden din og så koselig at du feirer med å gi bort til en av oss ;)
    Jeg tar 3 lodd og ønsker deg en glitrende dag

    SvarSlett
  30. Gratulerer med mange besøk. Flotte gaver på give away. Jeg blir gjerne med og tar et lodd. Takk! Lisbethkri69@gmail.com

    SvarSlett
  31. Selvfølgelig så vil jeg gjerne være med i trekningen hos deg!!! Ha ei flott langhelg!!!
    Klem Ruth

    Ps: 2 lodd på meg:-)

    SvarSlett
  32. Hei!

    Fant nettopp bloggen din nå! Kjempefin, hit vil jeg tilbake :)

    Blir med på giveawayen også og tar to lodd

    Linn

    SvarSlett
  33. Hallo!
    Jeg vil gjerne være med. 3 lodd til meg!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  34. Gratulerer med så mange besøkende! Jeg tar to lodd og krysser fingre og tær:-)

    SvarSlett
  35. Gratulerer med så mange besøkende! Flott gave.
    Ønsker meg et lodd.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  36. jeg vil gjerne være med og prøver meg på tre lodd.:-)

    SvarSlett
  37. Jeg tar gjerne 3 Lodd:)

    SvarSlett
  38. Jeg er med =) 1 lodd på meg. Klem Stina

    SvarSlett
  39. Dzień Dobry

    Jestem Ada,która z e-mailem tutaj wpada

    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    SvarSlett
  40. Grattis! Jeg er gjerne med, tar 3 lodd jeg da:)

    SvarSlett
  41. Heia! Jeg er med, og tar 3 lodd :) Likte kjempegodt det hjertet!

    Klem Victoria

    SvarSlett
  42. Hei:) Gratulerer med alle besøkende og 200 innlegg:) Jeg vil gjerne være med å feire og tar like godt 3 lodd. Likte meg så godt her at jeg legger meg til som følger:) Ønsker deg en glad søndag! *Klemmer fra Inger*

    SvarSlett
  43. Hei!
    Så fin blogg du har - jeg følger deg gjerne!
    Linker på bloggen min.
    Da blir det 3 lodd på meg :)

    Ha en fin 17. mai i morgen!

    SvarSlett
  44. Hei=)
    Gratulerer med så mange flotte besøk=) Nydelige premier.. liker bloggen din godt, så legger meg gjerne til som følger, samt linker til deg.
    blir tre lodd på meg=) krysser fingrene, da det er nydelige premier=)

    SvarSlett
  45. Så flotte premier! Jeg hiver meg med og tar ett lodd :0) Ha en fantastisk 17 Mai feiring, nyyyt godværet :0) *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  46. Vil gjerne være med på trekning, selv om jeg ikke har blogg. Så da tar jeg 1lodd.

    Sibaard@online.no

    SvarSlett
  47. Hejsan, grattis till alla besökare.Lätt att förstå med så fin blogg som du har. Vill gärna vara med och tävla, följer din blogg plus kommenterar, 2 lotter.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  48. Gratulere med så mange besøkende:) Vil gjerne være med i trekningen om de flotte premiene. Tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  49. LIkte denne sinde din kjempe godt !! Vil gjerne være med i trekningen :-) Tar 1 lodd

    annarosseland@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg blir gjerne med på din give away :)
    Konkurranser er alltid spennende!
    Følg gjerne med på min blogg, snart dukker det opp en give away der også ;)
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  51. Heisann :-)

    Flott blogg og vakker premie.
    Vil veldig gjerne få være med i konkurransen din.
    Har desverre ingen blogg selv, men legger en link til din blogg på Facebook siden min.
    Ønsker deg en strålende fin dag!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  52. Fin blogg, første gangen jeg er her!
    Håper på 1 lodd, og jeg kikker innom igjen!

    SvarSlett
  53. Jeg er med :) Et lodd til meg :)

    SvarSlett
  54. Gratulerer♥
    Vakre premier♥
    Vil gjerne ha 3 lodd...kommentar, link og følger e ej allereide☺

    Klem♥

    SvarSlett
  55. Nydelige premier, klart det frister å delta.
    Har ikke blogg selv, men er følger, 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  56. Hei.

    Nydelig blogg :) Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/giveaway-hos-englehvit.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  57. cape Diem!

    Ha en herlig vår!

    solklem

    ;-D

    SvarSlett
  58. Jeg ønsker å være med på din flotte Give Away.
    Tar 3 lodd:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  59. Vakker premie, jeg vil veldig gjerne være med jeg!! 1 lodd på meg!!

    SvarSlett
  60. Jeg vil være med!
    2 lodd kommentar og har lagt meg til som følger!

    SvarSlett
  61. Jeg blir gjerne med i trekningen av disse søte premiene. To lodd på meg :-)
    Netta

    SvarSlett
  62. Vil veldig gjerne være med, tar 1 lodd:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  63. Jeg vil også være med :)
    Følger, kommentar og linker. 3 lodd :)

    Fin blogg :) Og flotte premier

    Klem Anita

    SvarSlett
  64. Jeg vil gjerne være med. Følger med på bloggen din. Hilsen Hilde Gjøsether

    SvarSlett
  65. Slenger meg gjerne med på denne!!!First time ever C",)Og lagt meg til som følger, så da blir det 2 lodd her :O)

    Kjempefin blogg og gratulerer med så mange besøkende!!!

    k@rin

    SvarSlett
  66. Jeg vil gjerne være med, kjempe herlig giveaway, så det blir full pott på meg, 3logg takk =)

    Krysser fingrene for vinnerlykke, tvi tvi.

    Ønsker deg en fin pinsehelg.
    Klem C.

    SvarSlett
  67. Hadde vært fint å vunnet en hekla duk.Hekler selv,men liker andres arbeid mye bedre,så jeg har ikke 1 duk jeg selv har laget. :) 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  68. Tar gjerne et lodd jeg og:) Har ikke blogg,men følger med på bloggen.

    linntove80@yahoo.no

    SvarSlett
  69. Oi, denne hadde nesten unnsluppet meg. Godt du hadde en liten påminnelse i siste innlegg! :) Følger er jeg og linker gjør jeg, så tre lodd. :)

    Klem

    SvarSlett
  70. Uhm så fine præmier. Jeg er rigtig gerne med med 2 lodder og krydser fingre;0)Glæder mig til at følge med her hos dig;0)KH. Birgitte

    SvarSlett
  71. Jeg slenger meg på :) Tar to lodd og krysser fingrene for disse vakre premiene :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  72. Hei.
    Kjempefin give away. Eg vil veldig gjerne vere med. 3 lodd på meg :-)
    Ha ein fin kveld videre.
    Klem, Kine

    SvarSlett
  73. For en flott gave:) Jeg tar gjerne ett lodd og krysser fingrene:)
    klem

    SvarSlett
  74. Her har jeg linket deg: http://klaerselges.blogg.no/1274811031_englehvitt.html, lagt deg til og skrevet denne kommentaren:) 3 lodd!!! Har veldig lyst å vinne! :)

    jegvilhamail@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Så koselige premier. De kan vi vel ikke motstå:)
    Jeg vil veldig gjerne være med, og tar med glede to lodd.
    Blir spennende å se!

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  76. Hehei, jeg blir gjerne med på din give-away, flotte preimier!
    Klem Line

    SvarSlett
  77. HEI!
    JEG VIL GJERNE VÆRE MED.LYKKE TIL VIDERE MED BLOGGEN.
    KLEM FRA TURID

    SvarSlett
  78. Flott give away du har. 2 lodder på meg. Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  79. Jeg følger bloggen din og legger igjen kommentar! To lodd på meg :D

    SvarSlett
  80. Hei,

    For noen flotte premier!!! Jeg vil gjerne være med, og tar 1 lodd.

    Mvh
    Cathrine
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Wow, for en vakker premie!! Elsket det hjerte.

    Selv tar jeg alle tre lodda :)
    *krysser fingrer og tær*
    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  82. Jeg vil gjerne være med i tekningen.
    Tar 2 lodd:):)

    SvarSlett
  83. Kjempeflotte premier. Tar gjerne ett lodd :)

    SvarSlett
  84. Jeg hiver meg på i siste liten:) Nydelig giveaway! 2 lodd :D
    KLemmser

    SvarSlett
  85. Nydelig premie <3 Jeg hiver meg på med 1 lodd

    SvarSlett
  86. Flott blogg du har:)
    hilsen
    marihøna

    SvarSlett
  87. Trudde eg hadde meldt meg på..men det hadde eg jo ikkje. To lodd på meg. Kommentar og følger til den flotte bloggen din!:)
    Ha ein nydeleg dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  88. Jeg vil gjerne være med!!! Tar 1 lodd, takk!

    Fin blogg, forresten!

    SvarSlett
  89. jeg har glemt å melde meg på.. Men nå er jeg med med ett lodd og håper på vinnerlykke ;)

    klem

    SvarSlett
  90. Hiver meg med i siste liten. Har lagt meg til som følger også:-)

    SvarSlett
  91. HEI, for en morsom blogg, spennende å følge hvordan huset blir "til slutt"... hhe vi driver også å pusser opp og jeg føler at dette er en eviglang reise... men akk så morsom :D
    jeg tar gjerne tre lodd i konkurransen din :)

    SvarSlett
  92. WOW - for et flott hjerte - jeg vil gjerne være med i trekningen av det. Jeg lager en link på bloggen min. Jeg har også en give away - velkommen!

    SvarSlett
  93. Hei! For en vakker blogg du har :) Koslelig å titte innom deg! Jeg slenger meg på give awayen din, for dette var premier det er verdt å konkurere om :)) Jeg legger deg til i blogglista mi og dermed tar jeg med meg 3 lodd og krysser tær :)

    klem fra lillemy

    SvarSlett
  94. I just love your blog and yur giveaway :-)
    I have added you as a follower so two tickets :-)
    Cheers
    Lynne

    SvarSlett
  95. Jeg vil være med, nydelig premie. To lodd på meg.

    SvarSlett
  96. legger igjen en liten kommentar :)
    1 lodd
    hilsen
    cecilie
    sad_angel4@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Heisann. Snublet over bloggen din i dag, på leting etter oppskrift på knekkebrød.
    Håper jeg ikke er for sent ute mtp give-away'en.
    Legger meg til som følger - for dette synes jeg virker som en koselig blogg.
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett