søndag 1. november 2009

Give Away

Hipp Hurra, jeg har kommet over 10.000 besøkende! Jeg er utrolig glad for at så mange tar seg tid til en tur innom Englehvitt huset. En hver kommentar jeg får, blir nøye lest og satt veldig stor pris på!! Håper jeg har inspirert hvertfall noen derute. I denne anledning ønsker jeg å ha en Give Away.

Jeg bruker samme metode som de fleste andre her inne:
1 lodd: Legg igjen en kommentar, som også inneholder svar på mine spørsmål under.
2 lodd: Link til Give away`en på bloggen din (Bruk bildet over).
3 lodd: Legg deg til som følger av bloggen min.

Skriv inn hvor mange lodd dere tar, så blir det lettere for meg under trekningen:-)

Mine spm til dere er;
* Hvorfor er dere innom Englehvitthuset?
* Er det noe dere ønsker å se mer av/lese mer om, i Englehvitthuset?

Premien er ikke helt klar enda, men det vil bli noe nytt, noe gammelt og noe hjemmelaget:-)

Trekningen vil være Tirsdag 1 desember.

"Anonyme lesere"/lesere uten egen blogg, er hjertlig velkommen til å delta, husk da å føre på navn.

Lykke til!

69 kommentarer:

  1. Gratulerer med 10000 besøkende. Jeg blir gjerne med på trekningen og tar 3 lodd.
    Jeg leser bloggen din fordi du står på listen min, du har trivelig og variert innlegg. En koselig blogg.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  2. GRATULERER såå masse:)
    Synest bloggen din er inspirerande!!Mange flotte detaljer å variasjon i innlegga dine! Liker å lese det du skriver:)
    Vi ser masse fine bilder!
    Eg har deg på blogglista mi!
    Lodd 1.
    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. fant deg tilfeldig,- fint her...
    gratulerer med besøkstall,- gøyt med respons, vet du...


    magny

    SvarSlett
  4. Hei!

    Gratulerer med mange besøkende!
    Jeg er gjerne med på give awayen din!

    Liker godt bildene dine på bloggen. Du har tatt bilde av flere tablåer, noe som er med på å inspirere meg. Men det hadde også vært litt gøy å sett flere oversiktsbilder fra deg.

    Jeg er allerede følger, så to lodd på meg...

    Ha en god uke!
    Klem Kari

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 10000 besøk!
    Jeg vil selvsagt være med i trekningen din!
    Leser bloggen din gjennom NIB fordi den er interessant og inspirerende. :D
    Har nå blitt følger og lager en link på siden min. Det skulle bli 3 lodd det, da.
    Ha en superflott uke!
    -Hilde

    SvarSlett
  6. Gratulerer med så mange besøkende:) Høres ut som en super premie, åsså var det så lurt, something new, somthing old... hihi

    Jeg er ofte innom bloggen min, en grunn er jo fordi du ligger på listen min og det er fordi jeg fallt for bloggen din første gang eg var innom, liker innleggene dine og elsker stilen din og du er jo kjempeinspirerende:)

    Ønsker deg en nydelig uke!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med så mange besøkende...
    Jeg titter innom nettopp deg fordi du er flink til inspirere, og har ett nydelig hjem..
    Følger er jeg allerede..
    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. Heisann

    giveaway må jeg jo være med på:)))

    jeg har deg på min bloggliste og titter ofte innom selv om jeg ikke kommenterer så mye ..har deg på min bloggliste fordi du er en inspirerende blogg som jeg virkelig liker og dessuten liker jeg stilen din veldig godt og leter ofte etter inspirasjon her til mitt eget hjem:)
    JEG VIL SE MASSE JUL fremmover her inne hos deg! gleder meg!!!

    ha en flott dag!

    klem fra Lillan:O)

    SvarSlett
  9. Gratulere med 10 000 besøkende:)
    Jeg fant bloggen din ved en tilfeldighet og har vært innom her jevnt og trutt etter det. Jeg finner mye inspirasjon er og liker å lese det du skriver:) Fortsett som du gjør:) Jeg legger en link på bloggen min så da blir det 3 lodd på meg. Ønsker deg en strålende kveld

    klem Linda

    SvarSlett
  10. Hei på deg. Fant bloggen din tilfeldigvis!! Så med en gang at jeg liker den og legger meg som følger, linker også jeg!!

    3 lodd skulle det bli!!

    SvarSlett
  11. Hei hei!
    Gratulerer med dei 10 000!
    Eg vil gjerne ha eitt lodd:)
    Eg er innom deg fordi det er så spanande å følgje med på oppussinga di:)
    Ha ein flott dag!
    Klem anneskaar.com:)

    SvarSlett
  12. Hei! takk for tips om dørhåndtak:) æ har vært i kontakt med de og de selg bare til forhandlera, men de sku gi mæ navn på nærmeste forhandler som selg de dørhandtakan æ vil ha:)
    ha en super kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  13. Hei - tar gjerne 2 lodd, og fant deg via en link i en annen blogg! Titter nok innom igjen! Klem fra Gro!

    SvarSlett
  14. Hei, synes du har en flott blogg med fine interiørtips og god inspirasjon, fortsett med det. Vil gjerne delta i trekningen med tre lodd.
    Ha en fin torsdag

    SvarSlett
  15. Hei, så klart jeg vil være med. Jeg er innom bloggen via NIB men nå som jeg følger deg vil jeg nok komme innom oftere, en koselig blogg med masse inspirasjon.

    Jeg tar 3 lodd.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  16. KOm bare innom via en link,men du har en super inspirerende blogg så jeg kommer innom flere ganger!
    Blir gjerne med på konkurransen:-D
    Snøklem fra Jeanette(jeanbrus@online.no)

    SvarSlett
  17. Jeg vil være med :)!!

    1 lodd

    - jeg fant deg på Nib nå:)
    - Liker å se ting du lager og tips og ideer til hjemmet, og bilder fra hjemmet:))

    Ha en nydelig søndag

    Klem

    SvarSlett
  18. Jeg blir gjerne med på giveawayen din!
    Jeg har også giveaway hos meg, feirer 10 000 jeg også!
    Gratulerer til deg! :)

    Tar to lodd. :)
    God søndag! :)

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  19. * Hvorfor er dere innom Englehvitthuset?
    Fordi det er en inspirerende blogg, med mye god lesing. :)
    * Er det noe dere ønsker å se mer av/lese mer om, i Englehvitthuset?
    Kanskje det går ann å lure inn noen matoppskrifter av og til? :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med godt besøk på bloggen din!

    Jeg fant bloggen din helt tilfeldig og fant den med én gang veldig interessant og inspirerende. Kommer innom flere ganger. :)

    Jeg syns det er spennende å se alle de gode idéene andre finner på og lar meg fenge av det.

    Herved så følger jeg deg videre og legger link til give away'en din fra siden min.

    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  21. Hej!
    Jag är här för att jag hittade just hit.
    Fin blogg.
    Hoppas nu på turen.
    /Anna-Lena

    SvarSlett
  22. Hei! Jeg fant deg via en link på en annen blogg,første gang jeg er innom hos deg...men jeg kommer gjerne igjen:-) 2 lodd på meg...

    Liker å lese blogg for å finne inspirasjon og avkobling:-)

    SvarSlett
  23. Hei.

    Første gang jeg er innom, men nå har jeg lagt meg som følger. Veldig fin blogg du har. Jeg fant bloggen via en link på Bolettes Hus.

    2 lodd til meg, håper jeg vinner :)

    SvarSlett
  24. mitt navn er kristine forsback,kommer fra mosjøen..Poppa innom fordi jeg var nyskjerrig på dine ideer og ønsket å få inspirasjon.Har ikke egen blogg fordi eg er ei næpæ på data men gurimeie for ett flott hjem du har.Eg fækk jo masse tips i frå sio.Ønskæ å sjå meir av aillt.Kjæmpebra. Jo e har jo en blogg men e kain ikke bruk dein,haha.

    SvarSlett
  25. Hei! kom tilfeldigvis innom fordi jeg er på bloggetur, er innom en blogg - finner en annen jeg er nysgjerrig på og så reiser jeg dit og no havnet jeg her hos deg. masse fint å se og lese. Og selvfølgelig vil jeg ha lodd i giveaway'en din! Gratulerer foresten med 10000 besøkende! Jeg tar tre lodd :0)

    SvarSlett
  26. Hei jeg er innom for første gang. Kjekk blogg du har.tar ett lodd jeg.skal se mer i bloggen din,
    Klem

    SvarSlett
  27. Er også innom for første gang men liker absolutt det jeg ser :) så her skal jeg titte mer!

    :) Ann K

    SvarSlett
  28. Gratulere med så mye besøk på bloggen...klart jeg vil være med på konkuransjen.
    Ha en fin dag.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  29. Hei hei..
    Ramlet for første gang innom bloggen din i dag. Så her må jeg bruke litt tid på å lese :)

    Spennende dette her, så jeg tar med meg 2 lodd :)

    SvarSlett
  30. så flott blog du har! fant den da jeg surfet på nettet, har lagt inn link til giveawayen din i blogen min og lagt meg inn som følger :-) om hva som er gøy å lese om så er d altid gøy med tips om tøffe ting en kan kjøpe på nettet

    ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  31. hei på deg.
    ja blir gjerne med på give away,det er så koseelig,
    blir din følger,data samarbeider ikke med linking idag ,så da blir det 2 lodd på meg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  32. Jeg er innom bloggen din fordi du har et nydelig hjem og mange fine prosjekter stadig vekk; jeg henter inspirasjon og ideer her. Du fotograferer selv og legger ut masse bilder, det er også veldig spennende å se. Du har et flott hjem som jeg mer enn gjerne henter inspirasjon fra til vi endelig kan slå oss ned til ro i en annen by neste år. I tillegg er det koselig å se hvordan andre i Nordland har det. :o)

    Fremover vil jeg gjerne se hvordan julen er i ditt hjem, i tillegg til at jeg håper du vil fortsette å legge ut bilder og fortelle om små prosjekter du har i hjemmet. Det er jo også veldig trivelig å høre om din hverdag og dine tanker. :o)

    Jeg tar 3 lodd da jeg også har linket og allerede er følger.

    Ønsker deg og dine en riktig god helg!

    SvarSlett
  33. så fin premie:-D
    ja laaaange armer vet jeg alt om...glemmer at det skal fraktes hjem!!!!


    Snøklem:-D

    SvarSlett
  34. Grattis med så mage treff!(som jeg ser er blitt
    dobblet!!) Og bloggen din er kjemep fin!!:)

    SvarSlett
  35. Gratulerer med så mange treff!!! Er innom bloggen din for første gang og synes den er kjempe koselig. Gleder meg til å følge juleforberedelsene dine og hente inspirasjon fra deg.
    Jeg blir gjerne med på trekningen din, tror det blir 3 lodd. Har linket, lagt meg til følger listen og skrevet noen ord her.
    Ønsker deg en flott uke.

    SvarSlett
  36. Nå som jeg har sett hva du gir bort, må jeg bare gi et lite pip og skaffe meg tre lodd - det var jo så mye fint! :)

    Jeg kom innom bloggen din pga. en lenke på Facebook, og siden har jeg trofast fulgt med i bloggen din.

    Du har en supersøt blogg; morsomt med all kreativiteten i det fine hjemmet ditt!

    PS! Jeg får ikke lagt inn kommentar med direktelenke til bloggen min (Navn/nettadresse-alternativet), så jeg bruker den inaktive blogspot-kontoen.

    SvarSlett
  37. Gratulerer så mye :-) Jeg er innom bloggen din for første gang - fant en link til deg fra en annen blogg. Inspirerende og flott blogg. Ønsker deg en kreativ uke. 2 lodder på meg - lager en link til deg.

    SvarSlett
  38. Hej!
    Jag är nu en ny följare av din blogg.
    Din blogg ser fin ut.
    Eftersom jag är ny är det svårt att säja om det fattas något.
    Hoppas nu på turen.
    Ha det gott.
    Mvh/Anna-Lena

    SvarSlett
  39. Gratulerer med besøket. Du har en fin blogg. Og jeg blir følger i dag.

    2 lodd.

    Hilsen Fama
    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  40. Hei! Jeg slenger meg med og tar ett lodd.
    Jeg er innom bloggen fordi den er koselig. Det er fint å lese om interiørtips.

    SvarSlett
  41. Bloggen var så inspirerende og koselig den at jeg gledelig legger meg til som følger ;)
    3 lodd? :)

    SvarSlett
  42. Heisan!
    Fant bloggen din via Myrsnipa som ble vinneren av min give away idag.
    Liker meg her fordi du har innlegg som inspirerer, koselig bilder og lun atmosfære.
    La meg til som følger, og tar 3 lodd hos deg.

    Klem lykkeliten

    SvarSlett
  43. Så koslig blogg fu har, kom innom gjennom noen andre blogger jeg bruker å kikke innom! Tar gjerne to lodd jeg!
    Hilsen ELisabeth

    SvarSlett
  44. Gratulere med 10.000 besøkene.
    Jeg følger deg og jeg har også linket så JA-TAKK 3 lodd til meg.

    Når det gjelder spørsmålene dine
    * Hvorfor er dere innom Englehvitthuset?
    Det er første gang jeg er inne på bloggen din, og på denne årstiden var det navnet på bloggen din som fikk meg inn her :-))
    * Er det noe dere ønsker å se mer av/lese mer om, i Englehvitthuset?
    Jeg kan ikke komme på noe spesielt men jeg regner med at det kommer mye jule fint nå frem over.

    Når det gelder innlegg 7 November 2009 er jeg ganske sikker på at stolen heter Georg stol.

    SvarSlett
  45. så hyggelig med give away!! Jeg er innom englehuset fordi det skjuler seg en utrolig koslig dame bak som er flink til å kommentere inne hos meg.. Og fordi du viser knallflotte innlegg så klart;) 3 lodd til meg;)

    SvarSlett
  46. Fant deg mellon nib ganske nyling, utrolig inspirerende er du og vakre bilder :)
    Tar gjerne med meg 3 lodd :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  47. Gratulerer med 10 000 besøk på din flotte blogg. Jeg linker hos meg. 2 lodd.

    SvarSlett
  48. Gratulerer med så mange besøk!! :)
    Det er første gangen jeg er her inne hos deg (fant deg via Bomull). Synes du har mange flotte og inspirerende bilder og det virker som om du er en kreativ jente! Jeg kommer iallefall innom flere ganger, helt klart! Håper å få lese om juleforberedelsene dine. :)
    Tar med meg 3 lodd, jeg. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  49. Gratulerer med de 10 ooo Jeanette:-)
    Kikker på bloggen din fordi den er full i vakre bilder og tips som er inspirerende!
    Legger meg til som følger og linker selvsagt til din Giveaway!
    Tre lodd på meg:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  50. Heia,vil gjerne være med her ja!!
    Legger meg til som følger av den fine bloggen din jeg!
    Velkommen innom min giveaway hvis du vil!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  51. Grattis till den stora mängden besökare till din blogg!Jättekul!"
    Jag har inte varit här förut utan tittade bara in av en slump.Skriv det som ligger på ditt hjärta och det som engagerar dig, så blir det en jättebra blogg.Den ser härlig och vacker ut som den är här.Du kan vara väldigt nöjd.Det är inte av okänd anledning du haft så många besökare.Jag drar 2 lotter och länkar på min blogg i sidebaren.
    Ha en fin fortsättning på veckan och trevlig advent!/Kram Karin

    SvarSlett
  52. Hi there, you have a gorgeous blog!
    I'd love to join your giveaway and I linked you up on my blog here: http://karenbnotebook.blogspot.com/2009/11/beautiful-home-and-interior.html

    I'm also a follower :)

    SvarSlett
  53. Hei!
    Gratulerer med så mange besøkende:)
    Blir tre lodd på meg. Laget link til deg på sidebar'en min: http://sissel-olin.blogspot.com Ta deg gjerne en tur innom:)

    Er første gangen jeg er innom bloggen din, men hit kommer jeg garantert til å fare flere ganger. Nydelig blogg!:)

    Ønsker deg en fin søndagskveld:)

    Klem Sissel Olin

    SvarSlett
  54. 3 lodd på meg :)

    Jeg er innom bloggen din regelmessig for jeg synes den er kjempeinspirerende og helt etter min smak..

    Ha en fin uke..

    SvarSlett
  55. Hei! Tror det er første gangen jeg er innom hos deg, fant deg via en lenke på en annen blogg.
    Du har en koselig blogg med mange inspirerende bilder.

    Jeg vil gjerne være med i konkurransen din, og tar tre lodd.

    SvarSlett