Når det er regn og kaldt ute finner jeg alltids på noe gøy inne.. I dag ble det hyller inne i de to små vinduene i karnappen. Siden hele karnappen skal bort til neste år når utbygget kommer- så har jeg "råd" til å lage litt huller her og der. Men det ble riktig så fint. Jeg liker at det er mye som skjer ♥
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...







