mandag 28. juni 2010

Avduking av Entré

Da, endelig kan jeg vise dere Entrén min;) Nå er (nesten) alt ferdig og her er resultatet. jeg ble veldig fornøyd, alt ble lyst og vakkert!

En stickers jeg har vunnet hos Hilde Heimdal og en selvkomponert hylle. De hvite knektene kjøpte jeg hos Mias interiør på Stjørdal og glassplaten fikk jeg en lokal glassmester til å skjære til meg.




Skyvedørsgarderoben med klart speil og hvit omramming ble nesten som ny når omgivelsene også ble lys. Det er kjempekjekt med et stort heilspeil både til "bruk" og for og gjøre rommet større.




Til sist et bilde av "mattespiseren"..

(Klikk på bildene for å få dem større)

28 kommentarer:

  1. Superlekkert!!! Deilig når det er så lyst og fint.

    Har dere parkett/tregulv helt ut til inngangsdøra? Vi er litt usikre fremdeles på hva vi skal gjøre i gangen i nyehuset. Jeg vil egentlig ha parkett i hele gangen, og ikke fliser. Men så er det jo litt upraktisk å måtte passe på at parketten aldri blir våt og sånn. Nå ser det ut som om vi ender opp med fliser rett foran døra og parkett resten. Men jeg er egentlig ikke så stor fan av å dele opp gulvet i et rom på den måten.

    Håper du vil dele litt erfaring. :)

    SvarSlett
  2. Så stor, luftig, lys og herlig entre dere har!!
    Skikkelig fint=)Sånn håper jeg vi også engang får. Er en smule lei av å ha en entre der vi må gå ut døren for å skifte mening=/

    Den hyllen var kjempesøt da=)
    Håper dere har en super kveld!

    SvarSlett
  3. Knallfint.... Er så gøy å se slike 'fornyelser'. Spesielt når det blir så vakkert som her :)

    SvarSlett
  4. Kjempe flott ble gangen din. Jeg har brune møbler i min gang og den er knøtt liten. Så jeg må snart få malt alt hvitt skjønner jeg.

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  5. Takk for så raskt svar! :)

    Vi kan dessverre ikke ha laminatgulv pga. vannbåren varme i gulvet (det er iallefall det vi har hørt). Men vet du om den smøringen du tok på kan brukes på parkett? Vi har også vurdert sisalteppe foran døra og parkett på resten av gulvet. Men sisal er jo absolutt ikke vanntett, og siden vi ikke vet om noen som har det er det en sjanse å ta. Veldig usikker ja!

    SvarSlett
  6. Å so lekkert☺
    Masse fine detaljar. Og so lyst-herleg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. Knallfint! Det konsollbordet går jeg og venter på! Pappa skal ta det med når han kommer i sommer-gleder meg!

    Klem!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for gode råd! Vi skal sjekke litt nærmere før vi bestemmer oss. :)

    SvarSlett
  9. jaaa gjerne det :))) skal fortsette med konkurransene da :))))

    SvarSlett
  10. så fiiiint det bleee :))) kan jo bare kopiere herfra ?? :)))

    SvarSlett
  11. Så flott det ble. Jeg digger gulvet, så jeg skal rundt å se om noen forhandlere i Bergen som har det så jeg får sett det "live". Har en hel etasje som venter på å bli ferdig og gulv må på plass snart.

    Roniken :-)

    SvarSlett
  12. Bare en ting å si - VAKKERT!
    Rå-lekkert ble det. Så morro når alt klaffer og resultatet blir så flott!

    Nyt den nye gangen..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  13. Så fint det ble!!!!:)
    Flink du er til å innrede, og det er jo så artig når en kan gjøre det helt ferdig med en gang, og slippe å gå å vente på at en skal få handlet det ene og det andre:)

    SvarSlett
  14. Nydelig gang,lys og lekker. Flott hylle og de veggordene var fine. :)Klem.

    SvarSlett
  15. Så utrolig flott det ble :)
    En herlig gang med masse fint interiør!!

    Ha en fin dag imorgen!
    Klem Silje

    SvarSlett
  16. Gratulerer med en mega lekker gang:) Good job!

    Unn Eirin

    SvarSlett
  17. Så nydeleg det vart! Lyst og lekkert!:) Utruleg fint med den hylla og veggordet under:)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  18. Så fint det har blitt! :)

    SvarSlett
  19. Dette ble jo rett og slett nydelig. HYlleknektene var råfine :)

    SvarSlett
  20. Så flott du har det:):)
    Såååå lekkert med hvitt og lyse farger. Blir helt oppslukt. Ser at mattespiseren koser deg og det ser ut som han blir fort tilgitt også for sine hyss;)Laminat eller parkett i gang er fint og det blir en flott helhet. Desverre blir det lett vått i hallen og det er lett for å bli stygt. Er nok lurt å legge fliser der, selv om det er finere uten kanskje.... bruke rullesteiner som en "matte" nedfelt i gulvet???hmmm ha en fin sommer:) Hilsen Grethe Fra "Blink" Fredrikstad

    SvarSlett
  21. Ohhh wowwww Jeanette,What a beautiful photos.

    Wat heb jij het prachtig ingericht Jeanette,dit is zo mooi alles prachtig op elkaar afgestemd.
    Echt een paradijs.

    Liefs Riet.xx

    SvarSlett
  22. Superfint! nydelige detaljer,og det gulvet løfter bare hele opplevelsen! Gratulere med et fantastisk resultat:)

    SvarSlett
  23. Hei,

    Så fint det ble. Dette må du være fornøyd med:-).
    Det er så deilig når alt er lyst og svalt.

    Klems Sarita

    SvarSlett
  24. Dette var rett og slett rålekkert!♥

    SvarSlett
  25. Hei på deg:) Det ligger en liten utfordring til deg inne hos meg..

    Klem

    SvarSlett
  26. Lekkert, lekkert, lekkert! Virkelig "englehvitt" og rent :-)

    God helg!

    SvarSlett
  27. Gangen din har jo herlig flott størrelse og ble sååå fin. "mattespiseren" er også fin;)

    Kjekt å kamuflere sikringsskapet litt..og det har du greid:)

    Gulvet du har valgt er flott:) Litt likt det jeg har valgt å ha i 2. etg. her. Kjempefornøyd med det. (skal blogge det snart)

    SvarSlett