Ja, her hjemme har vi skikkelig "våronn".. Vi beiser, maler, snekrer, graver, klipper og stabler men nyter også livet ;) Vi har jo vår lille Kine Nathalie som også krever sitt. Her nord har vi hatt nydelig vær i en liten evighet nå, så vi er ute omentrent hele tiden. Dermed har vi måttet investere i litt utstyr også til lillejenta. Sandkasse, plaskebasseng, trampoline og huskestativ med klatrevegg og sklie. Strålende fornøyd hun også med det! På bildet over vises litt av balkongen. Vi utvidet denne i fjor og snekret samtidig et "dekke" for å skjule åpenrommet mellom balkongen og bakken. Denne grunnet jeg i dag, blir så fint :) Nå avslapping i sofaen. Vi ses.
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...



Alltid masse å gjere på vår og sommer av mange slag men så godt å få gjort masse og,kan tenke meg vesla er fornøyd:)
SvarSlettFine dag til deg!
Klem fra Lillian
Er så deilig å holde på litt ute da på denne tiden, med finvær :D
SvarSlettKlem Jatte♥
Psst, husk gavedrysset mitt som trekkes 6.Juni!
Hey there! I've been following your website for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Austin Texas! Just wanted to say keep up the good job!
SvarSlettReview my homepage - cellulite treatment