torsdag 16. august 2012

Oppusset skap

Jeg fikk tapeten på lørdag allerede, å da klarte jeg ikke dy meg- kun få timer etterpå var jeg igang;) Så ved midnatt var ny tapet oppe:) Ble veldig fornøyd, det gjorde seg virkelig med litt sarte farger. Det ene førte jo til det andre så nå har jeg flyttet og romstert hele uka for å få det fint og flott:) Kan si meg omtrendt ferdig nå, men skal komme tilbake med større oversiktsbilder senere. 


Etter mye flytting både mellom etasjene, og mellom rommene nede har jeg endt opp med å ta opp igjen det gamle hjørneskapet jeg malte for lenge siden.. Jeg har nå tapetsert glasset med samme tapet som veggen i andre enden av stua, ble mye, mye bedre enn det gule glasset.. Jeg skal bestille nye knotter/håndtak etterhvert. HER kan det ses før bilder av skapet.

 Under; en sniktitt på selve veggen;)



8 kommentarer:

  1. Nydelig skap og fin tapet :)

    SvarSlett
  2. Så utruligt nydelig skap og så flott tapet,det gjorde seg flott på veggen:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Oi så lekkert det skapet var! Og tapeten ser skikkelig spennende ut :)
    Morro med ommøblering, men ikke like enkelt alltid... Håper du blir godt fornøyd og viser flere bilder av "ny"stuen etterhvert ;)

    Ha en strålende kved....

    SvarSlett
  4. Åhhh...dette så vakkert ut, vil gjerne se strørre bilder. Så fint med litt tapet på skapet.

    SvarSlett
  5. Det vart jo kjempe fint:):) Vi har sånn tapet på jobben også:) kanskje jeg skulle tørre og prøve meg jeg også:) Får se;) Gleder meg til og se alt:) Klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Wow!!!
    Dette var rett å slett bare flott :)
    Kjempestilig tapet, og skapet var også veldig fint!
    Flinke deg ;)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  7. OI oi så fint!herlig tapet:) God helg! Klem lille meg

    SvarSlett