lørdag 9. juli 2011

Park og Sofa :)

Plenen vår må vel nesten kunne gå under park, så svær som den er:) Å dette er kun på den ene siden av huset.. Jaja, jeg har sakt at så lenge mannen tar seg av klippingen så er det helt ok. Vi hadde en liten traktorklipper for et par år siden, men da tok det over 6 timer og klippe plenen, så i fjor investerte vi i en mye, mye større- så nå tar det bare 1,5 time:)) Det er fantastisk vakkert da, med stor park ,med benker og trær, en eiendom som grenser til både en elv og et vann. Vi er rett og slett veldig heldig som kan ha det slik som dette:) I år og til neste år konsentrer vi oss om det som ligger nærmest huset, beleggingssteinen ankommer først i uka som kommer, så da blir det:) Så da skal mannen legge stein og jeg skal male uthus, mur og rundt vinduene.

Nysofaen har jeg tidligere vist bilder av, men den har siden sist fått et nytt sted og stå.. Den ble til slutt flyttet inn i tv`kroken siden det er her - når vi først setter oss ned- oppholder oss! Kan være greit med en sofa hver da.. Bilder fra andre enden av stua kan jeg vise en annen dag..

Men nå skal vi i bursdag til tantagullet som blir hele 5 år idag!!! (Dagens gave fra oss nærmeste i familien blir en trampoline med sikkerhetsnett.. Regner med det faller i smak ;))

Takk til alle som er innom meg og for alle fine kommentarer!! Setter pris på alle som en!

Ha en strålende lørdag og helg!



4 kommentarer:

  1. Ska sei! Det var litt av ein plen ja☺ Nydeleg fint hos deg☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Å, så herlig det må være å ha såååå god plass rundt huset..! :))

    Litt flere muligheter der enn her i min bittelille borettslagshage (he-he).

    God helg til deg og dine.
    :)

    SvarSlett
  3. Så nyyydelig og deilig hage:) Må være godt å ha egen stor hage:)

    Kos dere i besøk:)

    SvarSlett
  4. Hei Jeanette! For en nydelig park dere har...må være fantastisk og våkne opp til hver eneste dag;) Legger meg til som følger og gleder meg til å titte innom igjen..elsker stilen din..du har en nydelig og inspirerende blog!
    klemmer Annveig

    SvarSlett