torsdag 17. juni 2010

Dørvrider og matte

Jeg er fortsatt i "Entrémodus" for tiden. Har bestillt nye dørvridere ikke bare til entrén men til resten av huset også. Så det blir spennende og få de på etterhvert. De som er fra før er i gull og det passer jo ikke med mine tanker:))
En matte er også på tur til Englehvithuset. En Pappelina i beige og brun.. Har forstått at disse er meget praktiske siden de er i plast, så samtidig som de er vakre er jo ikke det og forakte.
Det var dagens korte innlegg.. Nå skal jeg fylle i bøtta og begynne på nedvaskingen av entrén, slik at den blir klar for styling:)

5 kommentarer:

  1. De håndtakene var abosolutt nyydelige :)
    Hva koster de og hvor er de kjøpt??

    Hadde trengt noen nye jeg også. De i 2 etasje er også gull. Huff..

    Klem C

    SvarSlett
  2. Slutter meg til Christine Louise i spørsmålet ovenfor!!! Har lett etter slike lenge..mener jeg så de på Bauhaus en gang, men finner de ikke igjen. Hadde vært overlykkelig for svar.

    SvarSlett
  3. Det blir nydelig! Det gulvet ditt er så lekkert at jeg nesten får lyst å kjøpe nytt hus. For nye gulv trenger jeg dessverre ikke her. :S

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine håndtak. Hvor har du fått tak i de? Jeg skal ha ett arsenal av dørvridere snart :-). Kjempe vakre var de. Spennende å se det ferdige resultatet.

    Klems Sarita

    SvarSlett
  5. De dørhåndtakene er kjempe fine, vi holder også på å bytte til de i hele huset. Blir stor forskjell fra de gullhåndtakene vi har fra før:)
    natten var også kjempe fin:)

    ha en fin helg:)

    SvarSlett