søndag 13. juni 2010

Oppussing av Entre del 2

Jepp, da var helga over og økt 2 likeså... Så nå er jeg dønn sliten, blir nok stiv og støl i morgen antar jeg. Siden jeg omsider har turt og bruke kappsaga er det jeg som har lagt gulvet, og det kjennes både i rygg og på knær, måtte kle av meg og studere knærne mine for det kjentes ut som jeg hadde åpne sår, men neida, de var bare litt rød:)) Bra det da:)) Nå er vi nesten ferdig, noe listlegging igjen og innredningen i skyvedørsgarderoben må opp igjen åsså er det styyyyling.. Det er jo det GøYeStE;) Stolen skal selvsagt ikke stå der, men følte jeg måtte sette inn noe så man kunne se fargene og str på rommet bedre. Entrén er ca. 20m2, så det er god plass. Men trappen og garderoberommet tar selvsagt en del, men når klærne blir borte bak speildører, blir jo resten av arealet til bare pyntepynt:)



2 kommentarer:

  1. Ser utrolig bra ut! Flink jente:)
    Ha en fin uke, med innredning av lekker gang...
    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig flinke og effektive dere er! Gulvet er bare helt nydelig, og veggplatene er kjempefine og utrolig praktiske! jeg har dem i hele huset og er veldig fornøyd:)

    bildene av sofakroken din var også superfine,så koselig!

    SvarSlett