lørdag 9. januar 2010

Revidering

God lørdags ettermiddag! Som dere ser så er bloggen under revidering. Jeg har fått GOD hjelp hos Jorid som har bloggen Noe på hjertet. Så tusen takk til deg!! Jeg er å blir en "idiot" på teknisk data desverre:( Jeg har fått 3 kolonner, så får vi se hvordan jeg trives med det, blir det helt feil for meg må jeg nok huke tak i Jorid igjen, å håpe hun har tid til å hjelpe meg..
Jeg vil bare beklage til alle som er inne og leser at det ser litt rotete ut for tiden, jeg er litt usikker på hvordan jeg skal organisere det fremover, men det kommer vel over meg!

Ellers så har kulda slippet taket her i midt norge og formen min er på opptur, så da er alt vel:)
Ønsker alle en strålende lørdagskveld.

2 kommentarer:

  1. Detter ser bra ut..Så koselig at jorid hjalp deg da..Hun er såå flink...
    Ønsker deg en fin fin kveld
    Klæm Linda

    SvarSlett
  2. Synes at det ser veldig bra ut! Hva skulle vi gjort uten Jorid:) Ha en fortsatt god helg, klem Eli

    SvarSlett