tirsdag 11. august 2009

Mitt hvite hus!

Posted by PicasaHer er et bilde av vårt englehvite hus!
Jeg er i utgangspunktet ingen fan av karnapper og skumle kjellere,
men plassen vi bor på er GULL verd, så vi får gjøre det beste ut av det.
Vi er i full gang med innvendig oppussing, dette skal jeg skrive mye om fremover.
I skrivende stund er jeg uten kjøkken... Nytt ankommer fra Ikea imorgen.. Jippi!!
Har bestillt Ikeas Lindingø. Et hvitt herlig landling kjøkken med en tuch modernitet!
Min bedre halvdel hadde noen krav her.. F.eks et stort amerikansk dobbeltskap med fryser, vann og isbitmaskin.. Samt en helt vanlig vask! Han var mildt sakt sjokkert over denne hvite fine rektangulære porselensvasken jeg ville ha.. Stygg.. var ordet han brukte.. Jaja, da ble det en helt vanlig vask da, siden jeg har bestemt ALT det andre:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar