tirsdag 11. august 2009

Hage









Posted by PicasaEtter overskriften og dømme skulle vel dette være en deilig flott stor hage fylt med blomster og vakkre bedd. Men den gang ei.. Hagen min akkurat nå er bare en gedigen plen. Parken min som jeg liker å kalle den :-) Her har vi virkelig en jobb fremfor oss for å gjøre dette til et personlig og fint uteområde, men tiden strekker ikke til i år. Dette vil være neste års plan!

Det skal lages en rundkjøring på fremsiden av huset, nytt rekkverk og trapp til inngangsparti, større platt med utegrill. Det skal også renskes opp rundt hele huset, legges stein og lages noen enkle staudebedd. Jeg er en mer "inneperson" enn "uteperson" så det som skal gjøres må bli lettstelt, rent og flott. Interiør, hus og hage hører sammen så flyten mellom disse håper jeg vi får til etterhvert. Til da får vi koze oss med det vi har! Dette området vil jeg skrive mye mer om etterhvert som det blir aktuelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar