tirsdag 23. februar 2016




Hei kjære dere! Dagene går og både triste og fine ting skjer. I går ble bla. vår kjære Sofus påkjørt. Så da var det sorg i heimen!! Kjempetrist! Dette var virkelig en fin, snill, egenrådig, kosete, sosial og god pus med masse personlighet ♥ Du vil bli savnet kjære Sofus ♥
 
 
Ellers så er livet godt, vi jobber, trener, går på ski, kjører scooter, har ute i naturen lunch i helgene og søndagen som var- var vi i kirka hvor Kine Nathalie mottok 4 års boka. Det var stor stas ♥

 
Her er huset vårt i fin vinterdrakt ♥ Er veldig glad i hjemmet mitt!! Min base, min trygghet, mitt hjem! Dette sammen med familie og venner- det er livet dere ♥
 
Har planer om en blå vegg i stua foresten.. sjokk?? Ja, igrunn.. Men i Tv-stua skal vi bytte ut den liggende panelen (som er skikkelig hyttestil).. -skal få likt som i tilbygget og resten- så da kan jeg leke meg litt før den tid! Spennende- så følg med..
 
 

2 kommentarer:

  1. For en nydelig pus! Så trist!Det blir så tomt etter disse kjære firbeinte! Stor trøsteklem!

    SvarSlett
  2. Stakkars pus! Det er så trist når vi mister disse små vi er så glade i. Klem til deg! Nydelig hus i vinterprakt,vakkert!

    SvarSlett