lørdag 24. januar 2015

Drømmer meg bort...

 
 
Lurer på om en slik en ville fungert hjemme hos oss.. med både hund og katt og en 3 åring kunne det vært greit med litt avlastning .. For de som lurer så er dette altså en robotstøvsuger .. ♥

 

Jeg ble sittende å se på Expert.no- som alle bildene i dette innlegget er fra- å det er da jeg hadde håpet på den lottomillionen... Ekstremt mye fint og nytting! Jeg har lyst- når vi nå skal bygge ut, å bytte ut både komfyren, Micron og side by side kjøleskapet i hvitt...Men det er vel å dra den litt langt kanskje? Eneste jeg vet burde byttes er stekeovnen siden den steker veldig ujevnt.. Men det er lov å drømme!?
 

Expert AS er en ledende forhandler av forbrukerelektronikk til nordiske forbrukere gjennom landsdekkende butikknett og nettbutikker. De er 53 år- når man skal bestille på nett synes jeg det er godt å handle hos noen man vet er stabil, anerkjent og trygg.
 

 
Ellers så tenker jeg at jeg skal bestille meg denne krølltangen fra Philips.. Prøvde hos en venninne- ble veldig fint og ikke slik som de gode gamle krølltengene :D
 
 
Denne står også på ønskelista.. Kitchen Aid blender i hvit.. Passer perfekt til julegaven jeg fikk hos mannen ♥
 

Nei nå må jeg vel slutte å drømme meg bort å begynne på noen av gjøremålene i huset for helga.. Neste uke skal jeg på jobbreise fra man-torsd. så da blir det ikke gjort noe her hjemme.
 
Ha en fin helg alle sammen!!


Trykk på logoen for å komme rett inn til nettsiden:

http://www.expert.no/hjem-og-husholdning/c/39/
 
Dette innlegget er laget i samarbeide med www.expert.no
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar