onsdag 14. januar 2015

Tilbygg

 
Til sommeren skal jeg endelig få tilbygget mitt som jeg har drømt om så lenge ♥♥
Det blir et tilbygg ut fra kjøkkenet og et fra stua- som du ser avbildet her.. Blir nesten slik- tenkte å ha litt større vinduer i front. Bare ELSKER ♥ "månevinduet".
Dette tilbygget skal ned et par trinn fra resten av stua for å skape litt liv og særpreg! Gleder meg som en unge!!
 
I denne forbindelse er det jo mange valg å ta.. Gulv, vegger, tak og ikke minst alt utvendig. Bordkledningen sier seg selv siden den må være lik resten av huset- men taket skal vi bytte hele- så her står vi fritt.
 
 
Jeg ønsker et grått tak- litt "spettete" med mye liv. Fant dette som er avbildet over fra Monier som heter Zanda Rustikk. Bare nyyydelig er det ikke?
 
Her er steinen bare i rød.
 
 
Taket er husets viktigste vern mot vær og vind- så at dette er sterkt og av god kvalitet er alfa-omega. Braas Monier Building Group er en verdensledende leverandør av skråtak. I 2013 hadde gruppen en omsetning på 1,228 milliarder euro. Så dette er en solid bedrift!
 
Kanskje du også har prosjekter pågang?
Trykk på logoen for å komme rett inn til nettsiden deres.
 
http://www.monier.no/
 
 
Dette blir SÅÅÅ spennende!!!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hi, hi, kjenner jeg gleder meg som en unge jeg også, på dine vegne!! :D Kjempespennende er det å bygge om, bygge på, og DEN herlige følelsen den dagen man endelig kan slå ned veggen mellom gammelt bygg og nybygg og ta første steg ut i drømmerommet - fra gammelbygget - og SE den fantastiske effekten, den vanvittig herlige romfølelsen, virkelig oppleve den, følelse som man hittil bare har fått lov å forestille seg ut fra tegningene! 8)) ÅHhh. det er en deilig følelse, forstår veldig godt at du gleder deg! ;) :D Håper du blogger fra prosessen, både tegninger, byggeplass, riving etc., etc., elsker å følge med på slikt! :D OG elsker sitronvindu, har det i stuen vi også, slike gir en helt egen stemning i rommet, og massemasse herlig ekstra dagslys, ingen tvil om det! Lykke til, med både prosjektering, bygging og i det heletatt! :))

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett