torsdag 3. april 2014

Ny lampe og lysslynge

 
Jeg elsker lyslenker- å her for litt siden fant jeg den perfekte til å ha over speilet i sofakroken ♥
Hvite englefjær! Jeg har en fjærlampe i kroken her også- så det ble kjempevakkert å ta dette igjen i slynga. Passer også perfekt til Vita Eos fjærlampe for de som har det.

 
Gir et nydelig lys ♥


 
Jeg kjøpte også en skjellvegglampe for å ha i Entren. Denne ble også smellvakker når den kom opp. Jeg har en stor skjellampe inne på stua- så også her ble det "tatt igjen". Denne har små prismer hengende under hvert skjell- du ser det på nærbildet.

 
Lampene er bestilt hos Design Belysning AS. De er en av Norges største leverandører av hjemmebelysning og tilbehør på nett. De har masse, masse flott- så ta en titt HER. Jeg har tidligere bestilt House Doctor facory lampa som jeg har over spisebordet! Beautifuuuul! Den finner du HER.


Design Belysning AS har merker som: Kartell, Bloomingville, House Doctor, Hersdal, Vita og mange, mange fler.. De har nå salg på masse flotte lamper- bl.a. også VITA fjærlampen- salget finner du HER.



 

http://www.designbelysning.no/
 
 

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    SÅ NYDELIG DU HAR DET!
    Og så fine lamper!!!
    Den lysslyngen likte jeg veldig godt!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint du har det ;-) Lyst og delikat! Kjempeflott!

    Ønsker deg en super lørdag! Kos deg masse!

    SvarSlett