onsdag 6. november 2013

Julegave til ei lita prinsesse


Jeg er jo omentrendt ny i dette "barnegamet" med pakkesanger, å nå skal jeg også lage den første adventskalenderen.. Gøy!! Jeg har alltid vært glad i jula, men kjenner nå at jeg gleder meg ekstra mye pga, jenta i mitt som faktisk nettopp har lært seg å si julenisse ♥ Setter en ekstra spiss på hele høytiden dette med barn å deres fantastiske iver!

Da er det kjekt med alle disse nettbutikkene man kan klikke seg inn på å hente inspirasjon. Vi har gått gjennom mange julegavealternativer til jenta vår, men tror vi har landet på lekekjøkken med tilbehør.. Må ikke alle små prinsesser ha et lekekjøkken??


Det finnes jo et hav av muligheter, å jeg må nesten le av all oppfinnsomheten..
Face-grin.svg


Kjøkken med stekeovn, vasker, micro og uendelig av tilbehør..
Jeg har vært inne på nettbutikken Lekmer å funnet alle bilder som er vedlagt.. På denne nettsiden kan du finne alt av leker, klær, babyutstyr og produkter, barnevogner, bilstoler, spill, samt innredningsprodukter til barnerommet.. Altså en komplett nettbutikk.. De er en ledende nettbutikk i norden for barnefamilien, med alt til alle unger. Ta en titt HER..



Kine Nathalie fylte 2 år nå i Oktober. Da fikk hun dukkevogn, trille og Baby Born dukke- så ikke nok med lekekjøkken til henne selv, det finne faktisk lekekjøkken til leken- altså et Baby Born kjøkken..
Se bildet under, var ikke det søtt så vet ikke jeg.. Å når vi først er inne i Baby Born verden så finnes det jo her interaktivt toalett, badekar, klær, sleder, sykkel, sykkelsete og til og med ponny..


Ja, jeg har jo innsett at det vanskeligste ikke å finne noe, men å plukke ut noe i det havet av muligheter.. Så det blir nok en råd både med jule og adventspakker.


http://lekmer.no/

Julekjole må jo også prinsessa ha, under et utvalg..
49 dager igjen nå til Juleaften.. Wiii... Det går rasende fort! Mye skal gjøres, planlegges, utføres, kjøpes, bakes og pyntes.. Dette er en utmerket artikkel.


Husk å ta vare på hverandre i "stria" ♥

4 kommentarer:

  1. Ja dagene og vekene går fort nå,snart så er det advent så må snart planlegge:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Gøy med slikt.-ungene i jula- det beste som finns!

    SvarSlett
  3. Tenker snuppa blir utrulig arti å va i lag mæ i år. E jo så herle mæ aill gleden de her små vise.

    SvarSlett
  4. Du må sjekke ut KidKraft kjøkkenene...de er i tre og super fine! Vi har kjøpt til snuppa vår til julegave :) http://www.multitrend.no/Lekekjokken/cat-c/c100144


    mvh

    Lill Iren

    SvarSlett