tirsdag 30. oktober 2012

Henriksdal trekk

 

Vi har etterhvert nå byttet ut alt hvitt stoff i stua ;) Med en 1åring i hus er det nok det lureste. Nå er det snart spisestuestolene sin tur.. Jeg har tenkt litt på dette, hva man skal velge.. Jeg har alltid vært glad i beige, hvitt og brunt- har jo nå innført litt grått- å det er veldig fint det også, men tenker at jeg etterhvert får kjøpt meg trekket Vellinge beige også. Det var utrolig flott! Tenker også at det øverste mellombrune kanskje blir det fineste her hos oss. En blanding mellom hvit, grå, beige og brunt blir nok lækkert og harmonisk, tror dere ikke? Tenker også at vi prøver oss på korte trekk. siden både hunden, katten og Kine Nathalie kliner seg oppetter trekkene;)
 
 
Her er vellinge beige trekket. Flott trekk og farge i polyester. Blir nok "vårtrekket" i Englehvithuset dette;)
 
 

1 kommentar:

  1. Har selv hvite trekk på stolene rundt kjøkkenøya.. vaskes rimelig ofte må jeg vel bare si.. Skulle vel gått for noe annet med en 2 åring i hus, hehe

    Ha en fin lørdagskveld :)

    Klem

    SvarSlett