fredag 24. august 2012

Recliner / Hvilestol


 
For 2 dager siden hadde vi 4års bryllupsdag. Tia flyr! Vi brukte pengene vi fikk i bryllupsgave til å kjøpe 2 brune hud/pvc reclinere/hvilestoler. Litt usikker på hva som gikk av meg, men slik var og ble det nå.. De var oppe i stua i ca 1 mnd, før de ble bært ned i kjelleren, hvor de nå har stått siden da.. Når jeg flyttet om nå for litt siden insisterte mamma på at jeg måtte prøve disse oppe i stua igjen. De er jo utrolig praktisk siden det nå smått er skitne barnehender her i huset. Men, jeg syntes da og syns nå også at de er alt for dominerende! Det er derfor jeg ønsker meg 2 stk Jennylund stoler som nevn i forrige innlegg.
Jeg vet ikke helt... Det ble ikke så altfor "gærnt" dette, men føles ikke rett for meg... Skjønner?? Hva syns dere?

 
Et putetips på tampen.. Ser dere de beige stjerneputene i stolene.. De er kjøpt på Nille til 139,- Var store, gode og veldig fine;)
 
Ønsker dere alle en nydelig fredagskveld!
 

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det ble ordentlig fint!

    SvarSlett
  2. Hei Jeanette!
    Ser hva du mener med dominerende, MEN skinnfellene og putene duset stolene veldig ned så de passer bedre inn i det lyse du ellers har: )
    Fine puter også! Så takk for tipset!
    Trenger noen nye: )
    Vi kjøpte oss akkurat to Jennylund til kjøkkenkroken.. De er nok ikke de mest komfi stolene som finnes, men de er fine og med små unger er det greit med trekk som kan skiftes : )
    De er ganske dype i setet, så det er god plass til å stasje litt med puter på de stolene også: )
    Ha en fin kveld
    Klem iris

    SvarSlett