lørdag 5. mai 2012

Mørke innspill .. ?

Bildet over er fra finn.no, har så lyst på en brun fin sjenk... Kanskje en som er en tanke mørkere enn denne. Har begynnt å spekulere på å innføre noen mørke detaljer... Er usikker på om det vil bli fint og ikke minst "rett" her hos oss.. men tankene og visjonene svirrer..
Noen mørke bokstaver...

 Noen mørke skilt...
og kanskje også et nytt trekk til Ektorpmøblene..??!! Hmmm..
Klarer ikke helt se for meg dette enda.. Lurer bare på hvordan det ville blitt..
Jeg skulle foresten ønske at Ikea kunne kommet med hvite skinntrekk til Henriksdalstolene sine, hadde passet perfekt for oss som vil ha en lys fin stil, men samtidig ha barn som kan spise på barns vis på dem.. Er ikke dette noe som kunne blitt populært tror dere? Får tro det kommer etterhvert.
Men nå er det natta for meg. Har ei lita ei som får tenner for tia.. Er en prøvelse for alle og enhver det. ..



3 kommentarer:

  1. Ja det er fint med litt mørke innslag innimellom. Problemet mitt er at øynene mine blir så fort mettet, og ender ting opp med å bli hvitt alikavell :o)))
    FFikk meg gråe trekk til ikeastolene mine her om dagen, og de synes jeg var fine. Blir noe værende på en stund. Har og vurdert slike til sofaen også. Får se vår det nærmer seg høst :o)
    Fin søndag til deg :o)

    SvarSlett
  2. Ojoj så spennende... Jeg har pause på interiøret... Er såå lysten på noe... Som egentlig er utenfor fornuften .. Å som neppe blir noe av. Syns du har det gjennomført å pent som det er. Jeg har gammelt hus som har ulike tidsepoker og ikke akkurat er spennende! Vi ses;))

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg har en en benk som er nesten lik som jeg har beiset mørke brun. Ble veldig fin!!

    mvh Hildegunn

    SvarSlett