fredag 13. april 2012

Stue og pusekatter

Ja der var det fredag og helg igjen.. Pakker og er strax klar for hyttehelg igjen;) Er deilig og "flykte" fra hverdagens gjøremål av og til. Ovenfor et bilde fra stua idag når sola skinte, ikke noen endringer på interiørfronten her hjemme.. Blir liksom ikke tid til alt- jeg prøver og trene meg ut av denne softe mammakroppen- å da går det jo noen timer til dette i uka- både på dagtid og kveldstid.
.
Lille kattungen som enda ikke har fått navn (noen tips?) har vokst seg ganske stor, lillepus ligger ofte sammen med mamman og koser seg- et nydelig syn;)
.
God helg alle sammen! ;)

8 kommentarer:

  1. Herlighet for noen skjønne pusekatter ღ
    Snøfnugg er mitt forslag, eller Simba som vår katt ble kallt :)

    Ha en superfin helg
    Klem Heidi ღ

    SvarSlett
  2. Kattene dine var bare skjønne, katter er
    så bedagelige og vet å nyte livet.
    De passet jo perfekt i den flotte stua di også .
    Ha en fin helg, klem Anita

    SvarSlett
  3. Å for noken nydelige katter,skjønne:)
    Ei fin helg til deg!

    SvarSlett
  4. Å, for noen nydelige katter!:)

    SvarSlett
  5. Skjønne katter! Tips til navn..? Tja. Den VI har nå, heter Izzy. Tidligere hadde jeg ei som het Mio.

    God helg!
    :)

    SvarSlett
  6. For et flott blogg dette var! Masse herlige bilder! Og akkurat sånn stil som jeg liker - masse hvitt :)
    Likte veldig godt navnet på bloggen din og - englehvitt - så fint navn :)

    Pusekattene dine må vel være noe av det nydeligste jeg har sett :) Og skal jeg komme med et tips til navn så må det bli Nøste <3 En av våre tideligere katter het det :)

    la meg til som følger jeg hos deg og gleder meg til å titte mer her inne :)
    Ta gjerne en titt inn til meg og :)
    God hyttetyr i helga :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder! Tja, hva med snøfnugg, silkepels, snøhvit? Kos deg på hytta;) klem

    SvarSlett