fredag 4. mars 2011

Stilguide til shopping

Vi i villa dukker stadig opp med nytt om stiler, materialer, metoder, leverandører etc. Noe bra og noe mindre bra. Jeg får og leser alle utgaver av gratisbladet til Vi i villa, og koser meg med det.. Når jeg sist var og kjøpte maling på den lokale maleforetningen, sa personalet der at de ikke stolte på rådene som står i bladet, det har flere ganger vist seg og være feilaktig. Vi i villa har også stor adventskalender mot hver jul, noe jeg har vært med på i mange år nå. I år var jeg så heldig og vinne.. :) Meeeen, jeg har enda ikke sett noe til premien.. Det er tross alt over 3 mnd siden. Har prøvd og sende dem mail for å høre, men får ikke noe svar. Så jeg tror moralen idag fra meg er; ta alt i Vi i villa med en klype salt. Hør heller med lokale foretninger og/eller fagpersonell!!
Men en harmløs side kan jeg vise dere, for oss som liker den lyse landlige stilen- og er glad i å shoppe, se HER.

2 kommentarer:

  1. the picture is soooo great! wishing you a sunny weekend! best wishes! di
    ;0)

    SvarSlett
  2. Kooselig blogg du har!
    Leit at du ikke har fått premien din. Jeg vant i en julekalender med Elle og fikk premien min rett etter på!
    Legger meg til som følger og ønsker deg en super helg!
    klem Nina

    SvarSlett