lørdag 18. desember 2010

Morgenstund...

Morgen stund.. er en deilig ting, når man har fritt og kan nyte den med en god havregrøt og stearinlys:) Har satt blonder i skapet på øya på kjøkkenet. Her er det lys, så synes dette ble veldig fint! Idag er planen å gjøre ferdig resten av julehandelen, samt legge ferdig gulvet oppe på hobbyrommet. malte pipa igår kveld, så nå begynner det og forme seg:)

Hjertet som henger her, er det andre hjertet jeg har sydd:) Ble helt greit, ikke perfekt, men ok. Lurer litt på hvordan alle får avslutningen til å bli så pen? Min ble litt bob, bob.. ;)



5 kommentarer:

  1. god morgen til deg,
    koselig du har det på morran,
    riktig lekkert med blonde i skap.
    flink du skal være i dag,
    tenk vi har alt 4 advent ,snart er det selveste kvelden, julekvelden,
    ønsker deg en nydelig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så lekkert det ble med blonder på dørene,syns hjertet ble nydelig jeg. Utrolig koselig hos deg.
    Klem:) og god helg.

    SvarSlett
  3. Så flott du har gjort det!

    Kjempekoselig og lekkert!

    God jul fra
    Katarina

    SvarSlett
  4. Fiint med blonder i skapa:)
    Kjekt å sy eigne hjerter, veldig fint!!
    Eg skjøna heller ikkje korleis ein får ei fin "avslutning"...har prøvd å lese meg til det men ikkje lett å få til:p
    ha ein fin lørdagskveld!! :)
    Klem, Rakel

    SvarSlett
  5. hei.nydeli blogg du har..masse god insperasjon..ønsker deg en herlig førjulstid.klemmer fra åshild

    SvarSlett