søndag 12. desember 2010

3 Advent

Så tenner vi 3 lys ikveld,
tre lys for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys ikveld,
for lengsel håp og glede.
.
~Inger Hagerup~
.
Jeg hadde til og begynne med en annen adventsstake, med kubbelys på et nydelig kurvstjernefat. (Du kan bl.a se den HER). Men lysene randt over og stjernen ble sittende fast i både duk og bord, så jeg fant fort ut at jeg måtte bytte stake til en som er litt mer "ordinær". Jeg kom på at jeg hadde liggende en gammel en som jeg brukte i "den sorte tiden min" :) Fant frem hvit sprayen og psssssssssssssss......

-dermed ble den slik:


Ha en nydelig 3 søndag i advent!



7 kommentarer:

  1. En kjempenydelig adventsstake:)
    Godt en har noe i reserve når en ser at den andre ikke funker:)
    Spray er bare genialt.

    Ha en fin søndag

    SvarSlett
  2. Så kjempefiiin den ble ♥ Så koselig med rødt og hvitt syns jeg:)

    Ha en herlig søndag!

    Klem line

    SvarSlett
  3. Kjempefin adventsstake!!! Det er utrolig hva litt spraymaling kan gjøre. :)

    Duken min er kjøpt på en lokal interiørbutikk som heter Herlighet. Husker ikke helt sikkert, men jeg tror det stod Randi Interiør på merkelappen. Og ja, den er kjøpt i år. Denne butikken har hatt disse dukene flere år på rad, og de er kjempefine! :)

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  4. Hei Jeanette!

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Så utrolig fin adventsstaken din ble.
    Fargen på veggen heter Vanilje (1519) fra Jotun.
    Ha en fin førjulstid :)

    SvarSlett