lørdag 13. november 2010

Shoppingtur

Ikveld publiserer jeg innlegg nr. 300 på bloggen;) Wow, hvem kunne tro det, da jeg begynte for 1 år og 3mnd siden. Det som holder meg gående er alle treffene hver dag på min blogg, de hyggelige kommentarene samt at antall faste følgere øker for hver uke;) Motiverende! Tusen takk til dere alle der ute;)
-
Idag har jeg for første gang besøkt Home & Cottage, svidde av noen lapper der ja;)) men det skal sies at det ble handlet endel julegaver da. Har også vært på Jysk, Kid og plantasjen, som også resulterte i litt julegaver og litt til meg selv;) De fine "pokalpottene" ble funnet på plantasjen og glasslysestaken på brettet er House Doctor kjøpt på H&C. Har også kjøpt meg et lite oppussingsprosjekt som jeg gleeeder meg til og ta fatt på.. Bilder vil komme senere;)
-
Ha en strålende aften alle sammen!


6 kommentarer:

  1. Så gøy med 300 innlegg, det er mange det:))
    Enig med deg, er veldig inspirerende når man har mange innom hver dag... kjempekoselig:)

    Så flott pyntet på bordet ditt!

    Jeg har ikke turt og dra innom H&C på leeenge jeg, selv om jeg bare bor 15 min unna... blir alltid så dyrt:)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Olala 300 så bra:) Superkoselig bord ja:)
    Ønsker deg en fiiiin helg:)
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Fine ting du hadde handla :) Ha en super søndag ! Klem Linda

    SvarSlett
  4. heisann, det er mye jobb å lage stickers på bestilling. Det med at mange sier det er jo bare å legge i en konvolutt så frakten blir billigere, ja jeg vet det høres sånn ut for kunder....men da tenker ikek folk på at for hver ting man sender skal man avgårde å poste det og det skal papirer til regnskapet for hver eneste ordre uansett om den er liten eller stor :)

    Hvis du vil ha det billig så kanskje du kan høre med noen andre, for jeg har igrunn laget for mye på bestillinger som har tatt mer tid enn det blir fortjeneste og jeg har fler ganger gått i minus på det:)

    SvarSlett
  5. Det tar tid å lage ting helt fra bunnen av. Når jeg har laget ting ferdig så er det å printe ut og plukke tapen og legge overføringstape over.

    Jeg kan gjøre det for deg men det kommer nok på over 300,- For om prisen blir 300,- så går det en time i hvert fall å lage og jeg får timelønn og når man tar bort tapen og de andre utgiftene da så sitter man kanskje igjen med 20, 30 kr i fortjeneste på en sånn bestilling :)

    Så jeg har vurdert å si nei til bestillinger....ikke for at jeg vil være vrang altså....men vi tjener ikke noe på det liksom :)

    SvarSlett
  6. 300 innlegg mye. Flink du har og så har du så fin blogg. så fine ting du har kjøpt. Er gøy å kjøpe julegaver..

    SvarSlett