torsdag 4. november 2010

NIB utfordring - stue

Da slenger også jeg meg med på Novemberutfordringen til NIB, som denne gang er stue.
De som har fulgt meg har sett at jeg har innført en del mørkere og grovere detaljer siste månedene, dette for å skape en lunere atmosfære nå mot vinteren;)



Idag har jeg kjøpt meg en stor hvit adventsstjerne. Det nærmer seg advent med stormskritt og da er det greit å ha alle detaljer på plass. Greit og handle før alle andre også finner ut at det haster, er så kipt å bare må ta restene liksom. Jeg venter også enda på stolen jeg har bestilt fra Bohus.. Er nok enda 3 uker til den ankommer... så kjedelig å vente på slikt, men den som venter på noe godt...;)



10 kommentarer:

  1. Nydelig stue!! Liker godt di mørke detaljene, det blir som du sier mye lunere nå mot vinteren!
    Ha en flott kveld :) Klemmer

    SvarSlett
  2. Kjempe fin og koselig stue :) Der er det nok hyggelig å tilbringe mørke vinterdager!

    Gleder meg til å se stjernen du har kjøpt. Er på utkikk etter ny stjerne jeg også men jeg har ikke funnet noen jeg liker enda :)

    Ha en fin kveld.

    Klem Wivi

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Koselig sofakrok:)
    Hvor har du kjøpt adventsstjerna? Jeg er på utkikk jeg også - men jeg må ha to.
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Du har så koselig sofakrok, du!
    :)

    Det blir spennende å følge med. Jeg har lagt inn et bidrag selv, men der er jo så utrolig mange lekre stuer... :) Gøy å være med uansett. :D

    Ha en fin kveld videre.
    :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin stue. :)
    Flott lysekrone.
    Lykke til.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. DU HAR DET SÅÅÅ LEKKERT!
    I LIKE.. KLEMMER

    SvarSlett
  7. Koooselig stue du har ❤
    Smil fra Jeanette:)

    SvarSlett
  8. Nydelig lyst og lekkert!!
    Dere har en utrolig koselig stue ;))

    Ha ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  9. Flott og smakfull stue du har! Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  10. Kjempefin stue dere har:) Klem Julie

    SvarSlett