mandag 25. oktober 2010

Hjørneskap

Jepp, jeg har kjøpt meg arbeid igjen;)) Kunne ikke dy meg. 500spenn med fri frakt og til og med bært inn på stua mi;) Det må jeg si er billig og bra service fra bruktbutikken i byen. Nå når hobbyrommet/kontoret snart er ferdig må skrivepulten jeg har her nede i stua opp dit, så da ble det et stort gap. Å det finner man jo råd mot ganske fort... Skapet er i Teak og med gulldetaljeg, så en oppussing må til. Tenker selvsagt hvitt, med sølv, og noen nye knotter. Liker disse som er under. Hva tror dere?




9 kommentarer:

  1. hei.nydelig..likte godt glassknottene,..klem åshild

    SvarSlett
  2. Blir lekkert!

    Jeg har akkurat benyttet glassknotter, akkurat lik disse på en kommode og det ble lekkert :)
    Likte alle knottene her godt, så det blir flott uansett.

    Lykke til med prosjektet!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Fint skap!
    Jeg har selv den knotten nederst lil venstre. Den er nydelig, men ikke noe serlig god å holde. Bare til pynt(:
    Den øverst til høyre har jeg kjøpt til skapene på soverommet. De er nydelige. Større enn jeg trodde.
    Glass knotter passer jo til alt(:
    Stjerna tror jeg har kommet til å blitt fort lei av!
    Håper jeg var til hjelp...

    Klem Renate

    SvarSlett
  4. Skapet var fint, og blir nok enda finare med litt kvitmaling, ja! :)
    Klem, Rakel :-)

    SvarSlett
  5. Det her blir kjempefint!!:) Ser det for meg;)
    Du spurde om korleis vi spraya frå gull til sølv. Vi maskerte rett og slett, og spraya etterpå. Det var ei opning mellom metall-listene og glaset som vi putta papir under.
    Også brukte vi maskeringsteip her og der. Fann ut at dette var enklare enn å risikere å øydelegge noko ved å ta det av..
    Håper dette var til hjelp?
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Dette blir nok kjempeflott når du har fått svingt malekosten:) Spennende ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Ja her har du arbeid....ser eg!! Men blir nok et nydelig skap, når du har "skjeina" det! Mange flotte knotter.

    SvarSlett
  8. Det er jo kjekt å ha noen prosjekter og dette kommer helt sikkert til å bli flott. Fine knotter:)

    SvarSlett
  9. Å, for et lekkert skap! :)
    Gleder meg til å se resultatet.

    Vanskelig å velge knotter... Kanskje den nede til venstre vil passe fint når skapet blir hvitt..?

    :)

    SvarSlett