søndag 24. oktober 2010

Hobbyrom 2

Enda et steg nærmere hobbyrom/kontor;)) Igår la jeg strie på veggene og idag har jeg malt 2 strøk, samt siste strøk på vinduet. Så nå nærmer det seg. Gulv er som sagt bestilt, kommer nok denne uka. Pipa må pusses, foringer må opp i vinduene og lister til slutt... Utrolig hvor langtekkelig det er med slikt arbeid.. Jeg begynner jo bli litt utålmodig nå til å få "flytte inn":)

Rommet har mange "kanter" og veldig mye tak, men skal nok få det koselig og forhåpenligvis praktisk her inne uansett. Har en del tanker for innredning.. selvsagt.. ;)) Skal prøve og bruke det jeg har av møbler + litt nytt må man vel unne seg.

Har også malt siste strøk på tallerkenhylla, så nå er den klar til å fylles med bøker.


Nei, nå skal jeg hive meg rundt og vaske litt i huset.. Synes hybelkaninene er blitt vel mange.. Med en katt og en hund i verste røytetid er det ikke så greit og henge med.. En fiskegryte er planlagt til middag, har ikke lagd den før, men blir den god kan jeg dele oppskriften med dere, er kanskje flere enn meg der ute som ikke er så flink til å bruke fisk..? Men kanskje ikke så rart med en fryser proppfull av elgkjøtt..
-
Ha en fortsatt fin søndag!


4 kommentarer:

  1. Åååå, jeg misunner deg bare så veldig et hobbyrom!
    I dag og i går har jeg og lillemor laget en hel masse saker, noe som innebærer litt rot og masse hobbysaker over hele spisebordet:) Koselig det, men litt syns at alt må ryddes vekk når vi skal spise mat, skulle gjerne hatt et helt eget rom hvor vi kan lukke rotet inne mens vi holder på med kreativiteten vår :)

    Blir sikkert kjempefint hos dere, gleder meg til og se resultatet:)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så spennende med nytt rom!
    Alltid artog å følge med på hvordan dere interiørdamer tryller frem de koseligste rom, så jeg gleder meg til fortsettelsen.

    Jeg er heller ikke så flink til å bruke fisk, så nå håper jeg det dukker opp en god oppskrift her.

    Lykkeliten

    SvarSlett
  3. Å, det ser herlig ut! Så heldig du er!
    Hadde ett hobbyrom i gamlehuset, og savnet er stort! Jakten på nytt hus fortsetter her, så gleder jeg meg til å se rommet ditt ferdig!

    Bra+Fint
    -Jannicke ;)

    SvarSlett
  4. Så flink du er, kommer til å bli så fint. Her er frysen full av hjortekjøtt, men går litt lei av det ja..

    Klem.

    SvarSlett