tirsdag 1. juni 2010

Vinner Give away

Jepp, da var vi kommet til 1 juni og vinneren av min Give Away har blitt trukket!! Jeg har gjort det på "gammel" måten, så ingen random.org her i gården. Det tok sin tid siden jeg fikk inn overraskende 100 stk som ønsket og delta, og mange hadde tatt både 2 og 3 lodd. TUSEN takk til alle dere som deltok og for alle de fine kommentarene.

Så over til trekningen.. Den heldige vinneren av en hekleduk, et nydelig pyntehjerte og en sankakeform med duftelys er............

EPLESKRELL

Gratulerer!

Ellers her i Englehvithuset foregår det mye. Som sagt ikke så spennende og vise frem, men min mann har platslått soverommet på loftet samt lagt tak, så nå er det min tur og gå over med sparkelspaden, grunning, tapetsering/strie og maling. Vinduet skal selvsagt også bli hvitt.

I gangen i kjelleren er stria kommet opp og jeg har kjøpt inn en 10l bøtte med Bomull maling. Så kom arbeidslyst koooommm...


Enda en gang gratulerer til vinneren og bedre lykke neste gang til dere andre:))
Ha en fin tirsdags kveld!


7 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige =)Lykke til med malingen,kommer til å bli fint!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Gratulere til vinneren!
    sparkling er kjedelig, og enda kjedeligere er det å pusse over etterpå. Blir nok kjempefint når det blir ferig:) lykke til med alt arbeidet:)

    klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren! :)

    Det blir nok fintg når det er ferdig :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse til den heldige vinneren! Maling og sparkling tar virkelig på ja, men så er det jo så deilig å stolt kunne beundre resulatet når man er ferdig (..mulig dette også er en liten pep-talk til meg selv i og med at vi skal igang med egeninnsats på vårt Blink Hus om et par uker og det blir MYE sparkling..);0) Ønsker deg en strålende dag! Klem

    SvarSlett
  5. Hei og hurra! Føler meg beæret som vinner giveawayen din... O'lykke! Vi har ikke instalert nett her i huset ennå og det kan ta noen uker til, derfor må jeg skrive adr min her, for det er for knotete for meg å gå inn på mail med mobilen. Linn K Svensli Søndre Smestad 27 2008 Fjerdingby.. Gleder meg til post. Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinneren!
    Blir nok kjempefint når det blir ferdig hos deg.
    Gleder meg til å se :)

    SvarSlett