tirsdag 4. mai 2010

Gulv er bestillt

Da er gulvet satt i bestilling!! Et skritt nærmere "ny" gang! Tusen takk for alle tilbakemeldinger, ble bare enda mer sikker på valget etter at jeg gikk gjennom alle kommentarene. Det ble det lyse gulvet. På nettsiden heter gulvet Distressed white oke, plank, mens i katalogen deres het det antikk hvit furu, men nr. var det samme, så jeg håper det er rett gulv som kommer...

Bildene i dette innlegget er hentet fra Pergos hjemmesider, fra deres showroom. Her kan man velge rom og det gulvet man ønsker og vips så har man et bedre inntrykk av helheten. Tror dette vil bli kjempefint også hjemme hos oss:) Mye venting og arbeid før den tid, men jeg gleder meg!





14 kommentarer:

  1. Fantastisk flott gulv! Godt valg! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Dette kommer til å bli lekkert ja!!

    SvarSlett
  3. hei på deg.
    å gratulere med nytt bestilt gulv,det blir kjempe fint..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Det blir nok kjempefint♥
    Elsker lyse gulv!!

    SvarSlett
  5. Så utrolig lekkert ut! Kommer til å bli kjempeflott
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  6. Dette så kjempefint ut! Åh,, venter og venter på mitt. Grugleder meg så sykt!

    Hadde jeg sett slike flotte helhetsbilder av det gulvet vi har bestilt, så hadde det vært greit. Men det har vi jo ikke da!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  7. Nydelig gulv!!!
    Dette er jeg sikker på at dere blir fornøyd med.

    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  8. Dette ser bare helt nydelig ut!! Forstår at du gleder deg! Det blir liksom litt røffere enn de malte gulvene og samtidig beholder det den lyse trivelige stilen:o) Helt perfekt!
    Fin onsdag til deg.

    SvarSlett
  9. Det blir nok meget flott, gleder meg til å se ressultatet :) likte fargen veldig godt :)

    SvarSlett
  10. Nydelig gulv du har valgt! Kunen tenkt meg å lagt et slikt lyst og fint gulv i hele huset. Kanskje med tiden. Nå kan jeg glede meg til å se hvordan det blir hos deg;-)

    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  11. Kjempefint golv :)
    Håper du viser resultatet :)

    SvarSlett
  12. Flott gulv, men det ene heter OAK=eik og det andre heter furu??? Kan umulig være det samme gulvet, vel?

    SvarSlett
  13. Hei anonym:) Så fint at du er bekymret på mine vegne vedr. gulvet:) Jeg har snakket med dem og de påstår at det er Eik som er rett, at det er en trykkfeil i den norske brosjyren, art.nr. er det samme så da går det nok i orden:)
    Klem J.

    SvarSlett
  14. Det var et fin gulv.blir nok flott da det er ferdig =)

    God helg.

    SvarSlett