onsdag 4. november 2009

Stilforvirret

Har du funnert din stil? Min stil har falt på plass bare nå siste året. Jeg har bestandig vært interessert i interiør, men å finne stilen som gjenspeiler meg 100% har ikke kommet før. Det er ikke så enkelt.. Alle stiler har jo sin sjarm.. Den minimalistiske trives jeg også i. Min første leilighet var gjennomført moderne og minimalistisk, for de som ikke husker, kan dere se bilder av leiligheten HER. Det er kanskje litt rart, stilene har jo store kontraster. Men jeg føler meg desidert mest hjemme i den lyse, scandinaviske og romantiske stilen.
Jeg kom tilfeldivis over en nettside om akkurat dette. Ta en titt innom, det var veldig interessant og nyttig lesning. Siden finner du HER.

På samme side står det også litt om julens trender. Tradisjonell jul, rustikk jul, nostalgisk jul og hvit jul.

3 kommentarer:

  1. Heia!
    Kjempeflott blogg du har:)
    Ang. stil så begynner jeg nå å finne min stil. Har alltid likt gamle ting og gjenbruk og romatiske detaljer. Men det er ikke før nå, da vi har fått vår egen leilighet at jeg har kunnet gjort det jeg villet med hjemmet. Før har vi bare leigd små leiligheter med minimal plass!
    Begynner å få julesteming, og lurer litt påhvilke julestil jeg skal gå for,hvit jul eller rød jul?
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Jeg er så absolutt stilforvirret! :) Synes så mye er lekkert, og er faktisk ikke helt sikker på hva min stil blir kategorisert som. Chabby chic? Jeg elsker gamle møbler og gammel eleganse, men mye jeg har er enten ikke gammelt eller spsielt elegant, og jeg elsker det likevel. Så jeg tror jeg går for "jeg liker"- stilen. ;)

    SvarSlett
  3. Jeg har det på akkurat samme måte:) har skiftet stiler like lett som andre har skiftet sokker:P Men nå tror jeg endelig jeg har funnet en stil som er helt meg og den gjenspeiler også drømmer jeg har hatt siden jeg var barn.. så satser på at denne stilen føler meg i mange år fremover:D

    SvarSlett