onsdag 14. oktober 2009

Et rosa innlegg


Jeg har på litt over 2 mnd klart å legge inn 99 innlegg. Jøss!!
Jeg vier mitt innlegg nr. 100 til rosa sløyfe aksjonen som pågår nå i Oktober.


Hvert år rammes nærmere 3 000 kvinner i Norge av brystkreft. Det betyr at hver tiende kvinne blir rammet i løpet av livet. Den nyeste statistikken viser imidlertid at økningen i antall tilfeller og antall som dør av brystkreft har flatet ut. Takket være forskning overlever stadig flere av de som rammes.


Med din støtte blir de enda sterkere i deres kamp for dem som rammes av brystkreft. Det er mange måter å støtte aksjonen på:
Kjøp en rosa sløyfe eller et annet Rosa sløyfe-produkt hos en av aksjonens sponsorer
Ring aksjonens givertelefon 820 43 743 og gi kr 100,-
Send en sms med kodeord ROSA til 2242 og gi kr 30,-
Gi en gave ved å benytte kontonummer 7001 09 88592



Jeg har kjøpt hjerter hos Ida i bloggen Put it in a box..
Ta en titt der inne og bestill hjerter:-) Hun har sydd og solgt over 150 hjerter til nå..
All ære til Ida og hennes engasjement og giverglede!! Gleder meg til jeg mottar pakke fra hjerteida- som hun nå går under:-)




Dette er et av brudebildene våres!

6 kommentarer:

  1. Veldig fint og viktig innlegg!
    Ha ein flott kveld.
    Klem Anne i www.anneskaar.com:)

    SvarSlett
  2. Så flott rosa innlegg hos deg. En viktig sak å sette fokus på.
    Ha en fin kveld videre, klem :)

    SvarSlett
  3. Fint och viktigt! Jag ska också göra ett rosa inlägg innan månaden är över. Fin blogg du har! Kram alexandra

    SvarSlett
  4. Hei, Jeanette! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott innlegg! Nydelige bilder!!!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Flott innlegg! For et stilig brudebilde. Ble så facinert av velkomsthilsenen din hvor det stod at du hadde en landlig eiendom. Dette må jeg se mer av!

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  6. god helg;)
    Tenk på kort tid har du nådd meg igjen på innleggene. Men så har du jo prosjekter det er verdt å vise frem også. Jeg er mest på jobb jeg...og har maaaaange liter maling stående på lur;)
    HA ei fin helg
    klem

    SvarSlett