fredag 16. august 2013

Pledd

 
Vi nærmer oss høst. I dag når jeg kjørte på jobb var det 5 grader.. brrr.. Men det ble da over 20 tilslutt :) Ett av mine feriekjøp er et nytt stjernepledd som nå henger på kirkebenken. Har jo en del pledd, men dette var for det første nydelig og for det andre helt fantastisk mykt med sitt teddybjørnaktige bakside!! Skal bli deilig å dra over seg i sofakroken på kalde høstkvelder.



 
Sitter å ser Amandaprisen nå, men skal snart finne horisontalen :) Har forresten handlet en nydelig hvit gammel kommode på finn.no i dag.. Johooo.. Det blir spennende :)
Natta alle fininger- ha en strålende helg!!
 
 

7 kommentarer:

  1. Så tøft og koslig hjemme hos deg :)
    Tove :)

    SvarSlett
  2. Du har det så lekkert at eg bi beint misunnelig :). Gled meg te å se kommoden du har kjøpt :)

    SvarSlett
  3. Dette pleddet så bare helt heeeerlig ut og tulle seg inn i på kalde høstkvelder :D

    Ønsker deg en fin helg,
    Klemmer fra Jatte♥

    PS: Har en konkurranse inne hos meg, du er ♥lig velkommen til og delta!

    SvarSlett
  4. Så deilig det teppet så ut <3 Og nyyydelig stue :) Du kommer garantert til og være en inspirasjon for meg ved neste oppussing ;)

    Har en konkurranse gående i bloggen min hvor du kan vinne et peronlig hjemmelaget kort etter eget ønske, titt gjerne innom og delta :)

    SvarSlett
  5. Så virkelig mykt og godt ut det pleddet ja:) Tapeten din er forresten kjempekuuuul:D

    SvarSlett
  6. Herlige farger hjemme hos deg! Likte veldig godt pleddet, har du kjøpt det her i Norge?

    Ha en fin søndag,klem fra Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ..
      Pleddet er nok kjøpt på en av sveriges tekstilkjeder..
      Husker faktisk ikke hva den het engang.. Sorry :/
      Men har sett mange like også her hjemme.
      Klem J.

      Slett