søndag 7. april 2013

Kommode til jenterommet


 
Jeg hadde stående en gammel kommode som jeg selv har hatt på pikerommet mitt som barn. Da er det jo litt koz at jenta mi kan overta og ha samme kommoden på sitt rom! Har som dere vet den rosa pip tapeten på 1 vegg her inne og fant frem restene. Har nå malt 1 strøk rosa på kommoden og tapetsert skuffene og festet nye knotter på. Knottene er de vi hadde igjen fra moteringen av kjøkkenet, mangler 3 stk, men det får jeg kjøpe senere.. Her er en liten smugtitt på noen av skuffene. Helheten skal dere få se når jeg er ferdig. Blir riktig så lekkert.
Her i nord har vi hatt strålende vær i helga, så det er kveld og nattetimene som går til slikt arbeide.. Nå kveldsmat og senga! Ha en nydelig uke alle sammen!!
 

3 kommentarer:

  1. Wow... Den blir sikkert lekker :-D Ekstra stas når mann selv har hatt den som lita jente ;-)
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet :-D

    Ønsker deg en super uke :-D

    Klem Mona

    SvarSlett
  2. Så fin den blir :)
    Gleder meg til å se flere bilder.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  3. Så nydelig,kjempefint blei det:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett