I morgen skal jeg på Skeidar å se og prøve noen lenestoler. Som jeg skrev under så har jeg jo tilgode pengene for sofaen å de "brenner" selvsagt :) Hva synes dere om denne??
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...




Har samme TV benk. Love it :))
SvarSlettHei,
SvarSlettJa denne har jeg å, elsker York serien, har server skap å stuebord og spisebord å, er så fine ing,
Ser faktisk etter to god stoler jeg å, men vil,ha sånn at en fortviler er inni stolen å kan komme ut, er det det på denne tro.
Kos deg masse viser, å det er gøy med noé nytt.
Klem fra sylvia