fredag 18. november 2011

Snø

Eller heller mangel på det.. Så fantastisk at den ikke er kommet enda... For meg som er barnevogntrillende for tiden passer det perfekt. Ikke for det, jeg er kjempeglad i både sne og vinter og håper virkelig det kommer litt hvitt til desember. Men for nå er det helt ok. Bilder fra stua med noen av de flotte putene mine.. (Som noen mener det begynne og bli vel mange av...Jaja.. Jeg har vel så mange puter jeg bare vil.. Basta ;)) Men, nå er det endelig helg:) Da er det familiekoz for alle penga! God helg alle sammen;)



4 kommentarer:

  1. Nydelig og koselig stue, ha en fin helg, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Fine bilder du deler, du har jo så flott stue :)) Jeg grugleder meg til snøen. Gleder meg alltid litt fordi det er så koselig, så er det jo veldig kjekt for ungene, kjekt å ake, stå på ski og alt det der. Men så fort jeg skal ut å gå med vogn, måke eller kjøre bil så angrer jeg meg på at jeg ønsket meg snø :p Men håper vi får snø til jul vertfall, det hører jo med :) Ønsker deg ei riktig flott helg! Klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  3. Her er det heller ingen snø - og godt er det ;-)

    Vakre bilder du viser! Herlig med alt det hvite.

    Jeg har også dilla på puter. Kan aldri få nok av det ;-)

    Ha en finfin lørdag!

    SvarSlett
  4. Så fint du har det :) Nydelig blogg..

    SvarSlett