I dag har jeg og min mann bryllupsdag:) 3 år er gått siden vi ga hverandre vårt ja og det er 8 år siden vi traff hverandre for første gang.. Oi, som tiden flyr når man har det GODT!! Jeg skulle vel strengt tatt kommet med et klissete og lidenskapelig dikt om `kjærleik` nå, men selv om vi elsker hverandre er det nok ikke helt vår stil med dikt, rødvin og levende lys;) thihi.. Vi er vel kanskje ikke så "klassisk" romlemantisk av oss, men kozer oss på vårt vis, og har et godt, trygt og kjærlig samliv, med stemningsfylte og sterke følelser <3 Gratulerer med dagen til oss! Elsker deg kjære!!
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...


Gratulerer ;o)))
SvarSlettKos dere ;o))
Klme Elisabeth
Gratulere med bryllupsdagen! Så fine bilder av et nydelig brudepar:)
SvarSlettGratulerer med dagen:) kjempeflotte bilder:)
SvarSlettgratulerer så mye med dagen!! flotte bilder;)og flott par;) kos dere med dagen!
SvarSlettGratulerer så mye med bryllupsdagen :) Veldig fine bilder!
SvarSlettKlem, Mette
Gratulerer så masse med bryllupsdagen :)
SvarSlettGratulerer så mye!!
SvarSlett:) :)
Gratulere med bryllupsdagen..
SvarSlettDere var et nydelig par..
mari johanne
Gratulere så masse me bryllupsdagen ;)
SvarSlettVi har 2 årsbryllupsdag om 14 daga :)
Nyyydelige bilda <3
Gratulerer! :)) Så nydelige bilder!!
SvarSlettKlem, Ann.