mandag 13. juni 2011

Benk på vaskerommet

I helga har det endelig vært finvær her nord.. Å hva gjør jeg?? Joda, jeg, søster og mamma rydder på kvisten hos mamma og pappa.... Vi er altså inne i de 2 dagene det var fint.. Jaaaddaa! Nå målte vi ikke, men jeg er sikker på det var over 40varmegrader deroppe.. Men, nå er kvisten hos mor og far rensket for skrot, alle er såre fornøyd og finværet har gitt seg;) Tror jeg lider av en slags ryddemani for tiden, skuffer, skap og kjeller har fått gjennomgå her hjemme også. Måtte det vare:) På bildet over kan den nye benkeplata på vaskerommet ses. Det ble "kjæmpe jæft"!! Nå mangler jeg bare et forheng under vasken, et speil over vasken og div. småpjusk. Alfa omega å få et slikt rom praktisk. Å at det samtidig ser pent ut er jo ikke å forakte;) Har hentet endel inspirasjon til vaskerommet fra diverse bloggere, bl.a. kan du se Nina`s vaskerom HER.

Får vel fortsette min virvelvind rundt i huset jeg da:) Ha en fortsatt strålende dag!



3 kommentarer:

  1. Så lekkert det blir! Drømmer om et pent vaskerom selv, men vårt er så lite og har så upraktiske løsninger som ikke går an å gjøre noe med (bla. plassering av varmtvannstanken), så jeg får se om jeg kommer til å gjøre noe med det. Men jeg blir iallfall veldig inspirert av å se ditt:)

    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt hyllene med knaggene? Eller har du kanskje satt på knagger selv?

    klem Jennifer

    SvarSlett
  2. He he, ja er ikke det typisk...jeg har og tendenser til å få *ånda* over meg når det er fint vær,...blir jo helt feil. Når finværet en sjelden gang slår til bør en jo sette seg ned og nyte...
    At vi aldri lærer :-)
    Men samtidig er det en deilig følelse når slike ting er gjort.
    Vaskerommet til Nina som du linket til var helt skjønt!
    Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Effektiv du er då-når du er derdig hos deg er du hjerteleg velkommen hit hehe☺

    Godt med benkeplate på vaskerommet!☺ Vi har fått tak i-men ikkje fått sett den opp enno-TTT.....

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett