lørdag 5. februar 2011

En plan

Jeg har stadig noen prosjekter pågang. Denne gang er det maling av en fondvegg i stua, nærmere bestemt bak tv`n. Skal også sette opp Wallstickers fra MeMe. Dette etter inspirasjon fra Franciska med bloggen Franciskas vakre verden. HER er bildet som inspirerte meg! Var ikke det vakkert? Blir ikke nett likt, men noe ala dette ... håper jeg.. :))
Har idag vært 2 ganger på malebutikken, første forsøk på å finne den perfekte farge ble misslykket, men de blandet den om, så nå får vi se hvordan den blir. Det er en farge tilnærmet Lady`s Marrakesh. Over er bilde av fargeprøven, men om du ser HER finner du fargekartet fra Jotun, der kan også fargen ses. Det var mye vanskeligere enn jeg trodde og finne den "perfekte" beige/brun/lin fargen..
Er det noen derute som har funnet den? Del med meg da... ;)

Til sist vil jeg minne dere på min Give Away, du finner den ved å trykke på linken oppe til høyre. Ha en fin lørdagsaften;)


1 kommentar:

  1. Dette blir spennende Jeanette! Gleder meg til å se :) Du er så kreativ, og dere har det kjempefint!

    Klem, Mette

    SvarSlett