fredag 4. februar 2011

Tikk Takk

Jeg har endelig fått bestillt meg klokken med stor K !! Har ønsket meg denne veeeeldig lenge. Vi fikk en slump penger hos min svigermor i julegave. Disse har vi spart og nå har jeg endelig fått overtalt mannen til at vi absolutt trenger en 70cm klokke i stua.. ;)) Jeg har overført penger, men fikk en mail fra innehaver at klokken var utsolgt, men at den kommer inn igjen i mars/april..... Hjeeeelp... Jeg som er så utålmodig.. Får virkelig testet den nå! Meeen, den som venter på noe godt...
-
Ha en fin fredda!


4 kommentarer:

  1. Den der er superfantastisk fin!!☺
    Har veeeeeldig lyst på den eg og...☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Wow... den var jammen flott. Me like :)

    Tenker du gleder deg til å få den på stueveggen ja :)

    Ha ei fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei =) Den var utrolig flott!=) Skjønner godt at du må smøre deg med en god dose tålmodighet for å klare og vente på at den ankommer! Så bra at dere kjøper noe dere vil ha til huset for pengene, istedet for at de brukes på Rema;) Da kan svigermor se hva gaven gikk til i lang tid;)
    Takk for titten=) God helg=)

    SvarSlett
  4. Den klokka er jo kjempefin
    Skjønner godt at du gleder deg til den er i hus
    Jeg vurdere ei med diameter 102 men lurer på om det blir i største laget..
    Klem M

    SvarSlett