fredag 29. oktober 2010

Litt nytt og ønskeliste

Damenes aften er over for i år og gjennomført med brask og bram. Masse herlige mennesker hadde møtt frem for å høre på Finn schøl. Dette er nå en morsom gammel gubbe;)) Ironisk og humorisktisk- akkurat slik vi liker det! Litt nytt ble med hjem denne kvelden. En stor hvit kurv jeg skal sy et trekk i og bruke som vedkasse i vinter, en brun "bambus" lysestake, puta på bildet over og stolen nedenfor ble bestillt, sammen med pallen i samme serie. Det blir spennende og få inn litt mørkere møbler og detaljer, gjør seg nok nå mot vinteren.

Under er en begynnelse på Ønskelisten min;)











3 kommentarer:

  1. Hei:) De er så fine de Rotting stolene på Bohus:) JEg har også sett meg ut en slik en:))
    Koselig side du har!
    Hadde vært kos om du ville følge meg:)
    Legger deg til følgelisten min og jeg kommer innom snart igjen:)
    Ha en strålende dag!
    Klem fra Brit Olaug

    SvarSlett
  2. Å, - den stolen sikla jeg på, jeg også, da jeg var på Damenes Aften... :) Kjempelekker! Men, den fikk ikke bli med meg hjem.

    Så meg ut noen andre ting jeg kunne tenke meg å ta med hjem... Jeg får vel bare notere dem ned på ønskelista (he-he).

    Gooood helg til deg og dine.
    :)

    SvarSlett
  3. Herlig ønskeliste. :)
    Stolen sikles det etter
    her også hehe.
    Klem Mette.

    SvarSlett