mandag 23. august 2010

Speil

En vellykket bryllupshelg for mine kjære venner! Bruda var rett og slett slående vakker og brudgommen likeså! De har virkelig stått på for å få alle planene klare for dagen og vi som gjester kozte oss skikkelig med en nydelig vielse, nydelig mat, nydelig selskap og til og med nydelig vær! Gratulerer kjære dere!!

Over til noe annet;)) Jeg kjøpte for en tid tilbake en sort Drill ramme på Ikea. Med planer om litt enkel forvandling. Nå er ramma ferdig, og her er resultatet;)


Spraya ramma med 3 lag hvit spray og fikk en lokal glassmester til og skjære ut et speil til meg. Jeg er litt usikker på hvor jeg skal henge denne, men tror det havner på soverommet. Soverommet er sparsommelig pyntet, så tenker jeg tar tak i det om litt.

Til sist vil jeg takke alle som er inne hos meg hver dag og tar en titt, både dem som legger igjen et spor via kommentar og til alle andre som får besøkstelleren min til å nå mellom 100 og 250 besøkende hver dag!! Tusen takk!!

7 kommentarer:

  1. så utrolig fint.. og så god ide

    SvarSlett
  2. Åååå,nydelig. :) Klems.

    SvarSlett
  3. Det ble kjempelekkert!

    Og kjolen under her var båre vakker -helt nyyyyydelig!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Smarting:) Speilet ble lekkert.

    Skal se hva jeg får ordna ang. rommet i løpet av kvelden her...litt sånn mye som skjer iforbindelse med skolestart etc. så er bare på pc en kjapptur nå;)

    Det er morsomt og koselig når ens blogg blir besøkt...det gjør jo blogginga ekstra morsomt. I neste uke har jeg blogga i et år faktisk. Tiden har gått utrolig fort:)

    Kos deg videre:)

    SvarSlett
  5. Så fint speil det ble:)
    Lyst til å gjøre det samme;)

    SvarSlett
  6. Å so fint speilet var☺
    Vil og ha den ramma!!☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. Nyyyyyyyyydelig, har den samme ramma liggende og vente på meg...Får vel hive meg rundt jeg også:-) Nydelig kjole du hadde i bryllupet! Flott brud!

    SvarSlett