fredag 28. august 2009

Tangtingeling

Masse masse fint fra Lunehjem er kommet i hus!


Dette skiltet var som om jeg skulle laget det selv;-) Blir fint i tallerkenhylla mi.




Kort jeg tenkte jeg skulle ramme inn etterhvert, samt et strykemerke jeg skal ha på en av de hvite putene mine.
.
.
.
MÅTTE bare ha med et bilde av Prins Leon i dette innlegget også.. Noe mer snuskt skal man lete lenge etter!

Var også innom dyrebutikken idag. Prins Leons første bytur. (Han ligger strak ut i korga si og sover nå:-) utslitt) Handlet endel leker slik at jeg kanskje kan få berget sko og møbler. Hjertet var så arti, litt sånn Green Gate aktig:-)

5 kommentarer:

  1. nydelig ting du har fått i hus!!! Elsket &en!!! Og lille herteknuseren da selvfølgelig;)

    SvarSlett
  2. Hei
    Takk for hilsen, hyggelig:-)
    Fin blogg du har, moro med før/etter-bilder!!
    God helg til deg
    Kristin

    SvarSlett
  3. Heisann :)

    Så kjekt at du ville være med i konkurransen hos meg...

    Titter innom for å ønske deg en riktig god helg...!!! :D

    Handler også endel hos Lunehjem... De har så masse fint... :)

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  4. Smelter hver gang jeg ser bilde av han! Skal tro du koser deg om dagen!

    Har noe til deg på bloggen min. Kos deg i dag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Elsker skiltet;)
    Handler og hos lunehjem, syns det er toppen der.
    Leon er helt nydelig.

    Ha en herlig helg!
    vi blogges
    klem

    SvarSlett