lørdag 29. august 2009

Award


Har fått en award hos gleder og søtsaker. Tusen takk for det, artig å bli tatt med på sånt;-)
Med denne awarden skal man fortelle 10 ting om seg selv og sende den videre til 10 personer.
  1. Jeg har til sammen gått 17 år på skole, men jobber ikke med noe av det...
  2. Jeg liker å trene, sykle, gå i fjellet og gå tur.
  3. Jeg elsker dyr.
  4. Jeg er fryktelig utålmodig, alt skulle skjedd i går!
  5. Min mann kaller meg for "blomsterdødaren" - som det ligger i ordet, klarer jeg ikke holde liv i noe grønt... Planter og blomster er forbruksvare for meg.
  6. Jeg er stikk motsatt av alle andre, (virker det som), jeg er ikke glad i sol.. Liker bedre når det er - ikke kaldt, men kjølig.
  7. Velger campinglivet fremfor sydenliv.
  8. Elsker sjokolade!! (desverre)
  9. Har dilla på lanterner, lykter, stearinlys og røkelse (men er ikke (desverre igjen..) romantisk.
  10. Er lite impulsiv, liker å ha alt planlagt og på stell!

Sender awarden videre til:

  1. Hjemme hos adale
  2. Drømmen om en eplehage
  3. Tine`s kreative hjørne
  4. Victorias hus
  5. Emmelines
  6. Hvitur Lakkris
  7. Creme de la creme
  8. Hos Mim
  9. Ingrids blogg
  10. Glassveranda

4 kommentarer:

  1. Hei hei og takk for awarden/utfordringen. skal ta den så snart jeg får tid.
    Morsomt å bli mere kjent med hverandre da:)

    Vet ikke om jeg har sagt det før, men jså fin blogg du har:)

    God helg videre til deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Så hyggelig!!! :)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  3. Takker og bukker!!
    Alltid så kost å få awarder. Føler meg beæret!
    Tusen takk
    Klem

    SvarSlett