tirsdag 25. august 2009

Blink Hus type Aurdal

Siden jeg jobber til daglig med å selge Blink Hus, må jeg jo reklamere litt innimellom :-) Jeg tenkte jeg skulle ta for meg Blink Hus type Aurdal, vårt mest populære hus.


Det er lett å forstå at mange har valgt akkurat dette huset. Den vakre inngangsdøren viser vei og ønsker deg velkommen inn i et hus med mange tradisjonsrike detaljer. Her kan du få oppfylle drømmen om et stort bondekjøkken med grue, og rommene i 2 etg har skråtak som skaper ekstra god atmosfære.


Aurdal er inspirert av Sveitserstilen. Et påkostet hus; stor snekkerglede og detaljrikdom skaper et nostalgisk preg.
Utsmykking i mønet, detaljrike rekkverk, vinduer og verandaer er med på å skape et vakkert helhetsinntrykk.
Tofløyet dør og krysspostvinduer med dekorativ belistning er typisk for denne byggestilen.





Fakta:
BYA: 123,3 m2
BRA: 176,1 m2
Største lengde: 14,2 m
Største bredde: 11,5 m
Fortrinnsvis for flat tomt
4 soverom



Bordkledning- Dobbelt perlestaff.



Mønepynt

8 kommentarer:

  1. Knallfint, akkurat et slikt hus jeg hadde bygd idag;.)Slipper heldigvis det, da! Men vær stolt av å selge slikt et prakthus!!! Klem, M

    SvarSlett
  2. nydeleg :) kunne godt tenkt meg eit slikt hus!

    Klem M :)

    SvarSlett
  3. Lekkert hus! Helt min stil. :)

    SvarSlett
  4. Et helt nydelig hus...
    Skulle jeg bygd, kunne jeg gjerne hatt dette :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Så koselig at du er med i konkurransen, og at du ville linke. Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  6. Åå. no fekk eg lyst å bygga hus!

    SvarSlett
  7. Inngangspartiet med mønepynt var utrolig stilfullt!!! Lurer på om du vet om det er velsig stor prisforskjell på murhus og trehus - siden du jobber i bransjen? Takk for titten og ha en fin onsdags kveld:)
    Hilsen meg på Salige Lavendel

    SvarSlett
  8. Nydelig hus! Det er godt å se at husprodusentene har slike storslåtte tradisjonelle hus i sveitserstil i sitt sortiment, og ikke bare funkishus. Det popper opp funkishus over alt i denne byen, og jeg synes de er... helt grusomme! Mange av funkishusene er tøffe, men dersom jeg skulla ha bygd meg et helt nytt hus i dag, skulle det uten tvil ha vært et i gammel tradisjonell sveitserstil, eller lignende, -et hus med mange flotte detaljer og utskjæringer :)

    Ha en riktig fin kveld!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett